کد خبر : 1842166 | 14 شهریور 1401 ساعت 10:26 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

حضور دوباره سه مسافر قونیه در ترکیه؛

الهی در مسابقات دانشجویان جهان کشتی می‌گیرد

عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی صوفیه و برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تیم دانشجویان را در مسابقات جهانی همراهی خواهند کرد.

الهی در مسابقات دانشجویان جهان کشتی می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در فاصله‌ای کوتاه با مسابقات کشتی آزاد جهانی بلگراد، پیکارهای کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه برگزار خواهد شد. این کشور مرداد ماه نیز میزبان مسابقات کشورهای اسلامی بود.

تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران را در این رقابت‌ها رضا مومنی در 57 کیلوگرم، ابراهیم خواری در 61 کیلوگرم، عرفان الهی در 74 کیلوگرم، وحید اسماعیل‌زاده در 79 کیلوگرم، محسن مصطفوی در 86 کیلوگرم، احمد بذری در 92 کیلوگرم، دانیال شریعتی در 97 کیلوگرم و مهدی هاشمی در 125 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

در دو وزن 65 و 70 کیلوگرم هنوز انتخاب قطعی اتفاق نیفتاده و احتمال برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی برای معرفی فرد منتخب وجود دارد.

رضا مومنی، احمد بذری و مهدی هاشمی سه کشتی‌گیری بودند که پیش از این تیم منتخب کشتی آزاد را در مسابقات کشورهای اسلامی که در قونیه برگزار شد را همراهی کردند و در فاصله‌ای کوتاه بار دیگر باید در این کشور کشتی بگیرند.

عرفان الهی نیز در ترکیب تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی صوفیه رفت که برخلاف سال گذشته که قهرمان جهان شده بود، این‌بار از دور رقابت‌ها حذف شد.

هدایت این تیم را احسان امینی عضو کادرفنی تیم ملی آزاد برعهده دارد. درحالیکه این روزها اعضای تیم دانشجویان نیز همراه با ملی‌پوشان آزادکار اعزامی به مسابقات جهانی صربستان تمرین می‌کنند، امینی در بازگشت از بلگراد روز دوم مهرماه تیمش را برای شرکت در پیکارهای جهانی دانشجویان به ترکیه خواهد برد.

دیدگاه‌ها