کد خبر : 1842177 | 14 شهریور 1401 ساعت 10:46 | 27.2K بازدید | 6 دیدگاه

لبخند؛ تنها واکنش دیاز به عصبانیت شدید الدوسری

جنجال ستاره الهلال؛ واکنش تند به تعویض

اعتراض سالم الدوسری به تعویض در بازی شب گذشته برابر الفتح، با واکنش جالب رامون دیاز سرمربی الهلال همراه شد.

جنجال ستاره الهلال؛ واکنش تند به تعویض

به گزارش "ورزش سه"، الهلال توانست هفته سوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. مدافع عنوان قهرمانی در زمین الفتح به میدان رفت و با تک گل لوسیانو ویتو برنده از زمین خارج شد تا با 9 امتیاز، در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

نکته جنجالی این بازی، اعتراض شدید سالم الدوسری به تصمیم رامون دیاز بود جایی که سرمربی آرژانتینی الهلال در دقیقه 71 ستاره عربستانی تیمش را تعویض کرد و میشائل را به زمین مسابقه فرستاد که این تعویض به مذاق الدوسری خوش نیامد.

این بازیکن که در دیدار شب گذشته برابر الفتح در مقابل دروازه خالی یک فرصت بزرگ را از دست داده بود، به دنبال جبران این موضوع بود که البته در باز کردن دروازه میزبان ناکام ماند و به همین دلیل هنگام تعویض، به شدت عصبانی بود.

1742045

نکته جالب در این خصوص، واکنش رامون دیاز به اعتراض‌های ستاره تیمش بود. سرمربی آرژانتینی که روی نیمکت نشسته بود، رو به دستیارش کرد و با اشاره به الدوسری، به اعتراض‌های این بازیکن خندید. در ادامه نیز دیاز به سمت شاگردش رفت و به او خسته نباشید گفت.

1742043
1742042
1742041

رامون دیاز در نشست خبری پس از پایان بازی الهلال و الفتح در مورد عصبانیت سالم الدوسری اظهار داشت: هیچ بازیکنی دوست ندارد در هیچ مسابقه‌ای تعویض شود. این طبیعی است و گاهی اوقات در فوتبال این اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: من میشائل را ترجیح دادم، می‌خواستم به او فرصت حضور در زمین را بدهم. بنابراین، فوتبال یک بازی تیمی است که در آن تیم به همه بازیکنان نیاز دارد.

دیدگاه‌ها