کد خبر : 1842180 | 14 شهریور 1401 ساعت 10:53 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت ستاره اسپانیایی؛ کاستا در یک قدمی وولوز

دیه‌گو کاستا، مهاجم سابق چلسی، در آستانه بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

بازگشت ستاره اسپانیایی؛ کاستا در یک قدمی وولوز

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت ساسا کالادزیچ از ناحیه رباط صلیبی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شد که ولورهمپتون به صورت جدی به  دنبال جذب یک مهاجم جدید باشد. 
در ابتدا تصور می‌شد که شاید مصدومیت او به شکلی باشد که پس از طی کردن روند درمان بتواند از چند هفته دیگر بار دیگر به میادین برگردد اما این باشگاه روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای پارگی رباط صلیبی او را تایید کرد. 
مدیران وولوز تلاش برای یافتن جانشین را از چند روز قبل آغاز کرده بودند و حالا گفته می‌شود که کاستای 33 ساله به عنوان گزینه جانشینی این بازیکن در نظر گرفته شده است. این مهاجم اسپانیایی قرار است روز سه‌شنبه برای انجام تست پزشکی به انگلیس سفر کند. 

1687145

قرارداد کاستا با باشگاه برزیلی اتلتیکو مینیرو در ژانویه سال جاری میلادی فسخ شد و او از آن زمان بازیکن آزاد است و با هیچ باشگاه دیگری قرارداد نبسته است، به همین دلیل این اجازه را دارد که پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به این باشگاه ملحق شود. 
کاستا پیش از این سه فصل در فاصله سال‌های 2014 تا 2017 را با پیراهن چلسی در لیگ برتر سپری کرده و 52 گل در 89 بازی به ثمر رسانده بود. او همچنین دو عنوان قهرمانی نیز با این تیم به دست آورد. 
اگر پاسخ تست پزشکی این بازیکن مورد قبول باشگاه ولووز باشد، به احتمال زیادی قراردادی یک ساله تا تابستان 2023 با این بازیکن به امضا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها