کد خبر : 1842212 | 14 شهریور 1401 ساعت 14:40 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت شهدادنژاد در جدال با نساجی مازندران

نساجی مازندران بعد از ناکامی طی هفته‌های اخیر در کسب نتیجه که با ادعای مشکلات داوری همراه بوده، امروز در دیداری حساس مقابل مس در قائمشهر به میدان خواهد رفت.

کار سخت شهدادنژاد در جدال با نساجی مازندران

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران امروز با حمایت هواداران خود امیدوار به کسب نتیجه برابر تیم تازه صعود کرده و البته جاه‌طلب مس کرمان است. مس که بعد از مدت‌ها با فرزاد حسین خانی توانسته جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد، طی هفته‌های اخیر نتایج پرنوسانی داشته و با یک برد و یک تساوی و البته دو شکست در جایگاه نهم جدول حاضر شده است و این در حالیست که رتبه تک رقمی آنها با توجه به رقبای سرشناسی که پایین‌تر از آنها قرار گرفته‌اند، به شدت تهدید می‌شود.

حسین خانی اما با توجه به قضاوت علیرضا فغانی برای این بازی، امیدوار است تا دو تیم بدون مشکل کار را دنبال کنند. داور بین المللی فوتبال ایران که در دومین هفته از حضورش در لیگ برتر ایران اینبار در قائمشهر حاضر شده است، جدال حساس دو تیم نساجی و مس را قضاوت خواهد کرد.

نساجی که با ادعای حمید مطهری طی دیدارهای اخیر از ناحیه داوری مشکلاتی را پشت سر گذاشته، چشم به اولین برد خود دوخته و از سوی دیگر فرزاد حسین خانی امیدوار است آرمان شهدادنژاد گلر باتجربه و کاپیتان تیمش با توجه به تجربه‌ای که از حضور در لیگ برتر دارد، در برابر جو استادیوم و شرایط احتمالی، به خوبی در زمین تیمش را هدایت و رهبری کند.

شهدادنژاد امیدوار است در پنجمین هفته از لیگ برتر با هدایت موفق و عملکرد مناسب در این جدال، دومین کلین شیت فصل را کسب کند و باید دید آنها قادر خواهند بود از قائمشهر دست پر خارج شوند یا خیر.

دیدگاه‌ها