کد خبر : 1842224 | 14 شهریور 1401 ساعت 16:17 | 38.3K بازدید | 10 دیدگاه

چهره‌های جنجالی سابق فوتبال ایران (عکس)

روزگاری تیتر یک روزنامه‌ها به چهره‌هایی اختصاص داشت که حالا در حاشیه فوتبال قرار دارند.

چهره‌های جنجالی سابق فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از روزهایی که فتح‌الله‌زاده در نقش مدیرعاملی پرسروصدا سکان هدایت استقلال را برعهده داشت و علی پروین در قامت سرمربی پرسپولیس، عنوان پرافتخارترین سرمربی ایرانی را یدک می‌کشید، سال‌های نسبتا زیادی می‌گذرد. سال‌هایی که باعث شده تا این دو به حاشیه فوتبال رفته و جای خود را به نیروهای جوان و تازه‌نفس بدهند.

پروین، از اواخر دهه ۱۳۴۰ تا نخستین سال‌های لیگ برتر ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان و مربیان تاریخ پرسپولیس خود را مطرح کرد و چه بسا در این چهار دهه، از نظر استمرار در حضور و کسب افتخارات مختلف، مرد اول باشگاه پرسپولیس نیز بود.

او اما حالا در ۷۵ سالگی سال‌های بازنشستگی را در نقش رییس شرکت پیشکسوتان کهن که گاه و بیگاه در فضای هواداری و رسانه‌ای پرسپولیس خبرساز می‌شود، می‌گذراند.

پروین، آخرین بار در لیگ پنجم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و پس از اینکه جای خود را به آری هان داد، برای همیشه از سمت سرمربیگری کنار رفت.

1742135
1742136

او برخلاف چهره امروزش، در دوران بازیکنی و سرمربیگری همیشه یک مرد جاه‌طلب بود که به شکلی سیری‌ناپذیر در پرسپولیس حضور داشت و حاضر نبود که جای خود را به کسی بدهد، شاید اگر در مدیریت هم موفقیت‌ نقش‌های قبلی را رقم می‌زد، حالا همچنان مرد اول باشگاه محبوبش بود.

1742137

فتح الله‌زاده که سه قهرمانی را در قامت مدیرعامل با استقلال تجربه کرد اما همچنان مدعی تاج و تخت در باشگاه استقلال است و راه و روش خود را به عنوان درمان مشکلات باشگاه آبی‌پوش مطرح می‌کند اما حتی از نظر اقبال عمومی نیز به هیچ عنوان در جایگاه مطلوب گذشته قرار ندارد.

دیدگاه‌ها