کد خبر : 1842227 | 01 شهریور 1401 ساعت 17:15 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

هازارد برای کارلتو یک معضل است

آنچلوتی در مورد هازارد واقعیت را نمی‌گوید

خولیو پولیدو، خبرنگار اسپانیایی، معتقد است که ادن هازارد برای کارلو آنچلوتی تبدیل به یک معضل بزرگ شده و مربی ایتالیایی در نشست‌های خبری خود در مورد او واقعیت را نمی گوید.

آنچلوتی در مورد هازارد واقعیت را نمی‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد چهارمین فصل خود را با رئال مادرید آغاز کرده و هنوز عملکرد خوبی در لباس این باشگاه ارائه نداده است. علی‌رغم اینکه خود این بازیکن قول داده بود که این فصل تمام کیفیت خود را در ترکیب رئال مادرید نشان خواهد داد، اما واقعیت این است که روزها می‌گذرند و شرایط برای او هنوز تغییر نکرده است. تا به اینجای فصل، ادن هازارد تنها 39 دقیقه در لالیگا بازی کرده است. از زمان ورود به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال 2019، هازارد تنها 68 بازی با لباس رئال مادرید انجام داده و فقط 6 گل به ثمر رسانده است.

1739550

هازارد در بازی شنبه برابر رئال بتیس نیز نیمکت نشین بود و یک دقیقه هم به میدان نرفت. کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت که از هازارد در فصل جاری بیشتر از گذشته استفاده خواهد کرد. او ستاره بلژیکی را یک مشکل برای تیمش نمی داند ولی در کادنا سر با این موضوع موافق نیستند.

خولیو پولیدو، خبرنگار کادنا سر، معتقد است که آنچلوتی در مورد هازارد واقعیت را نمی گوید:« فکر می کنم ادن هازارد برای کارلو آنچلوتی تبدیل به یک معضل شده و او در نشست های خبری خود در مورد او واقعیت را نمی گوید.  واضح است که هازارد در رئال از این شرایط ناراضی است و آنچلوتی هم از داشتن او خوشحال نیست.»

1739776

پولیدو ادامه داد:« یک فصل دیگر شروع شده به این امید که هازارد واقعی را در زمین ببینیم ولی همچنان شرایط او مثل قبل است. هازارد پیش فصل خوبی داشت و مشخص است که دیگر اضافه وزن هم ندارد ولی آنچلوتی نمی تواند برای او در ترکیب ثابت تیمش جایی پیدا کند. هواداران رئال هم دیگر به این شرایط عادت کرده اند. برای هازارد متاسفم. او قبل از اینکه به رئال بپیوندد، در میان سه بازیکن برتر دنیا قرار داشت و برای او بیش از 100 میلیون یورو هزینه شد اما حالا محو شده است.»

دیدگاه‌ها