کد خبر : 1842249 | 14 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 50.8K بازدید | 18 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

هالند؟ او حتی بهترین مهاجم سیتی هم نیست

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، می‌گوید ارلینگ هالند شبیه کریستین ویری و آدریانو بازی می‌کند ولی او حتی در منچسترسیتی هم بهترین مهاجم نیست.

هالند؟ او حتی بهترین مهاجم سیتی هم نیست

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی، که امسال تابستان به منچسترسیتی پیوست به سرعت در این تیم جا افتاده و با درخشش در هفته‌های اول لیگ برتر حالا خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین دنیا مطرح کرده است.

1741638

هالند در شروع فصل جدید لیگ برتر درخششی خیره‌کننده داشته و در شش هفته اول 10 گل برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رسانده است. آنتونیو کاسانو، ملی‌پوش سابق ایتالیایی، اما او را نه تنها بهترین مهاجم حال حاضر دنیا نمی‌داند بلکه معتقد است حتی در منچسترسیتی هم مهاجمینی بهتر از هالند حضور دارند. کاسانو این ستاره نروژی را به دو مهاجم سابق اینتر، کریستین ویری و آدریانو، تشبیه می‌کند.

1742159

کاسانو در یک مصاحبه با کریستین ویری درباره هالند گفت:" در این که او فوتبالیست خاصی است هیچ شکی ندارم. هالند من را به یاد دو ستاره اینتر می‌اندازد؛ آدریانو و ویری.

این پسر خیلی قدرتمند است و من را به یاد روملو لوکاکو هم می‌اندازد. ولی او از لوکاکو هم قوی‌تر است. ولی به نظرم جولین آلوارز در سیتی از او بهتر است چون کیفیت فوتبال بیشتری دارد".

آدریانوی برزیلی یکی از مشهورترین مهاجمین تاریخ سری آ است که در 177 بازی برای نراتزوری 74 گل به ثمر رساند. کریستین ویری هم یکی از بهترین مهاجمین ایتالیایی دهه نود و دهه اول قرن بیست و یک بود که در 264 بازی در سری آ موفق شد 142 گل به ثمر برساند. 

دیدگاه‌ها