کد خبر : 1842284 | 14 شهریور 1401 ساعت 21:40 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرسیو صادقی علیه سوپرگل وسلی؛

جانشین آقای پاس سیرجانی‌ها؛ این گومز خطرناک (عکس)

ستاره برزیلی گل گهر در اولین نیمه ای که به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب حضور داشت، خوش درخشید.

جانشین آقای پاس سیرجانی‌ها؛ این گومز خطرناک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدایی صادقی از گل گهر، مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی این باشگاه بود. سیرجانی ها برای پر کردن جای خالی آقای پاس گل لیگ عجله نکردند و بعد از بررسی گزینه های مختلف با یک هافبک برزیلی به توافق رسیدند؛ وسلی گومز امشب برای اولین بار در ترکیب گل گهر حضور پیدا و در 45 دقیقه نخست عملکرد بسیار خوبی داشت.

او که 6 سال سابقه حضور در اتلتیکو مینیرو، باشگاه معروف برزیلی را دارد و در سال‌های اخیر نیز در شرق آسیا به میدان رفته، از اردوی ترکیه به تمرینات گل‌گهر اضافه شد ولی طی هفته های اخیر در ترکیب اصلی حضور نداشت تا اینکه امشب برای اولین بار به عنوان یکی از 11 مرد منتخب قلعه نویی مقابل ملوان به میدان رفت.

1742241

هافبک برزیلی گل گهر در 45 دقیقه نخست بازی امشب عملکرد بسیار خوبی داشت. او هم در امر ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیم فعال و موثر ظاهر شد و هم دو بار با شوت های خطرناک، تا مرز باز کردن دروازه ملوان پیش رفت. شوت از راه دور خطرناک در اوایل بازی و شلیک سنگینی که در دقایق پایانی از روی ضربه ایستگاهی زده و صادقی آن را راهی کرنر کرد، دو تلاش گومز برای زدن گل های زیبا بود که به سرانجام نرسید.

وسلی که باید جای صادقی، بازیکنی که هم خوب گل می زد و هم خوب گل می ساخت؛ پر کند و برای همین انتظارات از او بالاست. عملکرد این بازیکن در نیمه اول قابل قبول بود و باید دید که گومز خواهد توانست، به آن بازیکنی که گل گهر و ژنرال به او نیاز دارند تبدیل شود یا خیر.

دیدگاه‌ها