کد خبر : 1842285 | 14 شهریور 1401 ساعت 21:30 | 22K بازدید | 2 دیدگاه

امباپه: حرف پوگبا را قبول دارم نه برادرش!

بعد از آنکه پل پوگبا اعتراف کرد به یک جادوگر پول داده اما هدفش طلسم کردن کیلیان امباپه نبوده است امباپه گفت حرف هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه را می‌پذیرد.

امباپه: حرف پوگبا را قبول دارم نه برادرش!

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، اخیرا اعتراف کرد که به یک جادوگر پول داده است اما او شایعات را درباره اینکه هدف او طلسم کردن کیلیان امباپه، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی بوده است؛ رد کرد و قسم خورد که هیچ یک از اقداماتش در مورد امباپه نبوده است.

1742238

این ماجرا زمانی آغاز شد که برادر پل پوگبا که قبلا او را تهدید به افشاگری کرده بود او را متهم کرد که به یک جادوگر پول داده است تا امباپه را طلسم کند. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند پوگبا در مقابل دادستان‌های فرانسوی سوگند خورده که برادرش دروغ می‌گوید و هدف او از همکاری با یک جادوگر به هیچ وجه ربطی به کیلیان امباپه نداشته است.

کیلیان امباپه در واکنش به ادعاهای مطرح شده گفت ترجیح می‌دهد حرف پوگبا، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه را باور کند. ستاره پی‌اس‌جی در این باره نوشت:" من امروز ترجیح می‌دهم حرف هم‌تیمی‌ام را باور کنم. بین حرف پل و حرف برادرش، من حرف پل را ترجیح می‌دهم. الان وقت آن نیست که پل را بیشتر تحت فشار بگذاریم. من دیگر با این حرفها هیچ کاری ندارم".

1741141

دیدگاه‌ها