کد خبر : 1842303 | 14 شهریور 1401 ساعت 22:42 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

اریک بالاخره پاک‌کن به دست شد؛

بایناما این بار در نقش امتیازآور گل‌گهر (عکس)

مهاجم گابنی گل گهر امشب نقش مهمی در برد خانگی تیمش داشت.

بایناما این بار در نقش امتیازآور گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایناما امشب یکی از یازده مرد منتخب تیم قلعه نویی مقابل ملوان بود. او که طی دو هفته اخیر با وجود فیکس بودن نتوانسته در گلزنی موفق نشان دهد، امشب رقم زننده تک گل تیمش با کمک مدافع حریف بود.

در حالی که می رفت دیدار گل گهر و ملوان با وجود حملات خطرناک میزبان، با تساوی بدون گل به پایان برسد، تور دروازه میهمان در آخرین دقایق کار به لرزه درآمد. ارسال کرنر از سمت راست، ضربه سر شکاری، مهار زیبای صادقی، ریباند بایناما، تکل کشنده مدافع ملوان و شادی مهاجم گابنی، صحنه ای بود که تلاش های میزبان را سرانجام به نتیجه رساند.

1742285

بایناما که در نگاه اول زننده گل به نظر می رسید به گوشه زمین حرکت کرده و جشن گل خود را همراه با دیگر اعضای تیم برگزار کرد. تصاویر آهسته این گل اما نشان داد که توپ به کمک پای مجید عیدی که می خواست با تکل مانع از گلزنی بایناما شود، وارد دروازه ملوان شده تا گل گهر با گل به خودی او پیروز شود.

البته جایگیری درست و ضربه به موقع بایناما را نباید در این گل سه امتیازی نادیده بگیریم و آن را به نوعی شروع روند امتیازگیری  این بازیکن برای گل گهر بدانیم؛ تیمی که فصل گذشته به خاطر استفاده از اریک، 7 امتیاز جریمه شد. بایناما امسال اما شرایط حضور در لیگ ایران از نظر قانونی را پیدا کرده و به دنبال این است تا با درخشش خود، آن اتفاقات تلخ را پاک کند.

1742281

دیدگاه‌ها