کد خبر : 1842309 | 14 شهریور 1401 ساعت 23:15 | 8.3K بازدید | 6 دیدگاه

پپ: سویا ضعیف نیست، نباید گول بخوریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار تیمش با سویا در لیگ قهرمانان می‌گوید ضعف سویا در بازی‌های اخیر نباید سیتیزن‌ها را به این نتیجه برساند که کار ساده‌ای در پیش دارند.

پپ: سویا ضعیف نیست، نباید گول بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا به اسپانیا می‌رود تا روز اول فصل جدید چمپیونزلیگ با سویا دیدار کند. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی به شاگردانش هشدار داد که نباید تصور کنند چون حریف اسپانیایی‌شان در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی نگرفته تیم دست و پا بسته‌ای است.

پپ گواردیولا می‌گوید رسانه‌ها نباید همه چیز را وابسته به ارلینگ هالند بدانند و سیتی یک تیم است که با همه بازیکنانش برنده یا بازنده می‌شود.

1742292

اولین باری که پپ هالند را در لیگ قهرمانان دید؟
یادم هست ارلینگ در آن بازی سه یا چهار گل زد. من در رختکن بودم و بازی‌اش را تماشا می‌کردم.

هالند می‌تواند به رکوردهای درخشان مسی و رونالدو در اروپا برسد؟
همه بازیکنان ما سعی می‌کنند به سیتی کمک کنند. درخشش آنها به ما کمک می‌کند به قهرمانی برسیم. ما اگر همه بار را روی شانه‌های ارلینگ بیندازیم نمی‌توانیم قهرمان چمپیونزلیگ بشویم. ما سعی می‌کنیم برای او فرصت خلق کنیم تا گل بزند. ما ارلینگ را قانع کردیم که به سیتی بیاید چون به اندازه کافی مهاجم نداشتیم.

می‌فهمم چرا همه درباره ارلینگ صحبت می‌کنند ولی من سه تا چهار بازیکن جدید دارم و برایم مهم است که همه آنها در تیم جا بیفتند و بدرخشند. ما نه فقط به خاطر ارلینگ می‌بریم و نه به خاطر ارلینگ می‌بازیم. او کیفیت خاصی دارد و ممکن است بتواند برخی مسائل ما را حل کند.


اولویت سیتی لیگ قهرمانان است یا لیگ برتر؟ قهرمانی چمپیونزلیگ هر سال دشوار می‌شود؟این تورنمنت رقابت دشواری است. ما افتخار می‌کنیم که دوباره اینجا هستیم. نمی‌دانم در زمین چه رخ می‌دهد ولی همه چیز به عملکرد خودمان بستگی دارد. اگر خوب نباشیم وقتی به خانه برگردیم از طرف هواداران و رسانه‌ها مجازات می‌شویم و بعد از مدتی دوباره راه خودمان را پیدا می‌کنیم و به جلو حرکت می‌کنیم. ما سال گذشته برای رسیدن به اینجا جنگیدیم و می‌دانیم چه راه سختی در پیش است. تیمهای اسپانیایی در اروپا حکمرانی می‌کنند و سیتی در اروپا به هیچ وجه در حد و اندازه سیتی نیست.

ضعف سویا در بازی‌های اخیر
نمی‌دانم در این باره چه بگویم. این وضعیت دو حالت می‌تواند داشته باشد؛ یا ما می‌توانیم از فرصت استفاده کنیم و شکست‌شان بدهیم یا اینکه سویا برای جبران با تمام قوا مقابل‌مان می‌ایستد و کار را سخت می‌کند. ما واقعا به این مساله فکر نمی‌کنیم. سویا این اواخر نتایجی که می‌خواسته به‌دست نیاورده ولی آنها تیم خوبی هستند و این چیزی است که ما باید به آن توجه داشته باشیم.

مصدومین سیتی در مقابل سویا
کایل واکر و جان استونز مصدوم هستند و در این بازی حضور نخواهند داشت. من شانس آوردم که باشگاه مانوئل آکانجی را در لحظات آخر در اختیارم گذاشت. 

دیدگاه‌ها