کد خبر : 1842315 | 14 شهریور 1401 ساعت 23:44 | 56.1K بازدید | 3 دیدگاه

بیش از اندازه عقب کشیدیم و گل خوردیم؛

زارع: زمان حضور در امارات این امکانات را دیدم

سرمربی ملوان معتقد است که امکاناتی که گل گهر دارد را فقط در دوران حضورش در فوتبال امارات دیده است.

زارع: زمان حضور در امارات این امکانات را دیدم

به گزارش "ورزش سه"، ملوان با گل دقایق پایانی که عیدی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، مغلوب گل گهر شد تا همچنان قعرنشین بماند. مازیار زارع در نشست خبری پس از این بازی گفت: گل گهر مستحق این برد بود و به آنها تبریک می گویم. آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما ما هم دو موقعیت داشتیم. تیم ما بیش از اندازه عقب نشسته بود ولی فوتبال همین است و به بچه ها تذکر داده بودیم که حریف روی ارسال ها و کرنرها خطرناک است. به هر حال به هر دو تیم تبریک می گویم.

او با این جمله که داوری خوب بود در مورد قضاوت محمدی در صحنه جنجالی شروع بازی که پنالتی گل گهر را با رای کمک داور، برگرداند؛ افزود: داور ابتدا اشتباه متوجه پرچم کمک خود شد و فکر کرد توپ به دست بازیکن ما خورده است. من صحنه گل را ندیدم ولی در مجموع داوری مشکل خاصی نداشت و داور قضاوت بدی انجام نداد.

سرمربی ملوان با طبیعی دانستن شرایط فعلی تیمش تاکید کرد: ما تازه به لیگ برتر آمده ایم و این شرایط سخت، طبیعی است. تا قبل از این بازی و با توجه به یارگیری‌ای که کردیم، نتایج با نوع بازی ما همخوانی نداشت. بچه ها بازی های خوبی مقابل تیم هایی که هزینه سرسام آوری کردند انجام دادند ولی آنها بردند و نوش جانشان باشد. استان آنها قوی است، مسئولان قوی دارند که پشت تیم است و چنین استادیوم باشکوهی دارند.

زارع با تمجید از امکانات گل گهر گفت: زمانی که در امارات بودم چنین امکاناتی دیده بودم. چرا باید با این جو و امکانات برنده نباشند؟ در بازی با استقلال و ملوان، نتایج با نوع فوتبالی که انجام دادیم، همخوانی نداشت اما فوتبال همین است و باید باهوش باشید و گل بزنید تا از آن طرف گل نخورید. این شرایط سخت، مطمئنا تا آخر فصل ادامه دارد. باید بجنگیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. ملوان رفته رفته بهتر می شود و بچه ها این پتانسیل را دارند.

او در مورد بازی دفاعی ملوان و تجمع بازیکنانش در منطقه خودی برای گل نخوردن گفت: سپاهان هم این جا چنین باز‌ی‌ای را انجام داد و همین تجمع را داشت. با توجه به اینکه گل گهر روی به ارسال می آورد، تیم حریف رو به عقب می رود. در کل بیش از اندازه عقب بودیم ولی این چیزی نبود که ما می خواستیم. شرایط بازی چنین جوی را به وجود آورد و هر چه تعویض کردیم نتوانستیم رو به جلو شویم. من مسئول این اتفاق هستم. همین عقب نشستن کار دست ما داد و همان طور که فکر می کردیم، گل حریف از روی ارسال ایستگاهی به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها