کد خبر : 1842322 | 15 شهریور 1401 ساعت 01:02 | 4.9K بازدید | 4 دیدگاه

از اسکوچیچ درخواست می‌کنم بازی‌های ما را ببیند؛

ربیعی: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم، بازی تاکتیکی‌ای بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید که تیمش را با تاکتیکی متفاوت از چهار بازی گذشته، در ورزشگاه فولاد به میدان فرستاده است.

ربیعی: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم، بازی تاکتیکی‌ای بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان که با تساوی بدون گل تمام شد، ضمن عذرخواهی بابت شرکت نکردن در کنفرانس خبری پیش از بازی این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: خسته نباشید و خدا قوت می گویم به تیم و کادر فنی محترم تیم فوتبال فولاد و مدیریت مجموعه فولاد و یک خدا قوت و تشکر جانانه از بچه‌های تیم مس رفسنجان به دلیل تلاش بسیار زیادی که در بازی امروز کردند و ارائه دقیقی از برنامه‌هایی که داشتیم.
او ادامه داد:  برنامه ما این بود که در بخشی از بازی به تیم حریف فضا بدهیم و پرسینگ را برای مواجهه عقب‌تر آوردیم تا با استفاده از سرعت انتقال از دفاع به حمله به تیم فولاد حمله کنیم. که این یک مقدار متفاوت از برنامه ما در چهار بازی گذشته بود. فکر می‌کنم اصلا موقعیت خاصی به تیم فولاد ندادیم اما مالکیت را دادیم. یکی دو فرصت هم خودمان داشتیم. یک شوت شیمبا زد و یک موقعیت آخر هم لطیفی ایجاد کرد. یکی دو ضدحمله هم داشتیم. چند توپ هم اگر در پاس آخر دقت می کردیم شاید به گل می رسیدیم.
ربیعی سپس با توجه به رفتار خبرنگاران اهوازی و گفتن اینکه می‌دانم شاید سوال حاشیه‌ای داشته باشید، حرف‌هایش را از سر گرفت و گفت: در اینجا فوتبال بسیار سخت است. به تیمم خسته نباشید می‌گویم. چون 104 دقیقه در این هوا که سخت است و دما روی 41 درجه بود، جانانه جنگیدند و مبارزه کردند.
ربیعی سپس خطاب به اسکوچیچ عنوان کرد: از آقای اسکوچیچ درخواست می کنم که بازی های مس رفسنجان را ببیند. بله، الان خیلی ها نقد می‌کنند که مس رفسنجان در بازی های اخیرش گل نزده است اما طبق آمارها در 5 بخش تهاجمی از لحاظ حضور در باکس، شوت به دروازه حریف، امید گل، مالکیت توپ و مواردی از این دست جزو دو تیم برتر ایران هستیم ولی توپ هایمان به گل تبدیل نشده است. این را همه دیدند ولی کسی این را نمی بیند که در 5 بازی اخیر به تیم بسیار خوب فولاد کمترین فرصت را دادیم. فولاد، تیم اول بوده و ما تیم دوم. در دادن کمترین موقعیت به تیم حریف. یعنی تیمی که موقعیت می‌دهد و موقعیت‌های زیادی ایجاد می کند. ما راندمان را جلو می‌بریم. به گلزنی هم خواهیم رسید؛ هم شیمبا، هم لطیفی و .... ما سال گذشته هم در 5 بازی ابتدایی فقط یک گل زدیم. 
ربیعی ادامه داد: از این بابت از آقای اسکوچیچ می خواهم که تیم ما را بهتر ببیند. خط دفاعی تیم ما آقای سلیمان‌زاده و شاهین توکلی بی‌نقص بازی می کنند. در خط دروازه، آقای حامد لک واقعا عملکرد خوب و پخته‌ای را ارائه کرده است. همین‌طور در نقاط دیگر زمین. امروز محبی که بازی کرد 21 سال سن دارد. خوشحالم برای آقای کریمی که یک بازیکن بومی است و کارش را درست انجام می دهد. حالا اسم بقیه را نیاوردم. تمرینات خوبی را هم از ایمان سلیمی می‌بینم و در اولین فرصت به او فرصت خواهیم داد. تیم ما تیم خوبی است و مردم رفسنجان قدر و منزلت تیم مس را می دانند. امیدوارم جدا از اینکه بازی های خوب و با کیفیتی انجام می دهیم، اولین پیروزی را هم به آنها هدیه کنیم.
سرمربی مس رفسنجان سپس خطاب به خبرنگاران اهوازی حاضر در نشست و همین‌طور مردم این شهر اضافه کرد: اگر هر چیزی سبب آزردگی خاطر شما عزیزان شده است، من عذرخواهی می کنم. من خیلی به مردم اهواز ارادت دارم. با تیم های مختلف به اهواز آمده ام. اگر می خواهید درباره اتلاف وقت بپرسید یکبار لک مصدوم شد و یکبار هم مهرداد رضایی سرش آسیب دید. دوبار داور بازی را قطع کرد و 11 دقیقه هم وقت اضافه گرفت. اما اگر چیزی شده من عذرخواهی می‌کنم. کمااینکه ما هم بازی های مختلفی را در گذشته با فولاد داشته‌ایم که این اتفاق افتاده است. دوست ندارم فضا به سمتی برود که مثلا فردی حرفی زده است.
ربیعی ادامه داد: شخصیت من احترام متقابل به آقای نکونام و کادر ایشان است. آقای گرشاسبی هم برای من بسیار قابل احترام هستند. نمی خواهم به حواشی بپردازم. چون اگر بخواهم به این موضوع بپردازم یکی گفت من لگد خوردم و یکی هم گفت اینجا من را با این حالت زدند. این دو تیم جزو تیم های خوب لیگ هستند. تاکتیک مدار هستند و در این فضای سنگین به نظرم بازی خوبی بود؛ فقط گل نداشت. 

دیدگاه‌ها