کد خبر : 1842366 | 15 شهریور 1401 ساعت 11:23 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مخمصه گلزنی؛ مس و دورانی که فراموش می‌شود

کمی باورش سخت است. مس رفسنجان تا به این جای کار که 5 هفته از بازی ها سپری شده پیروزی به نام خود ثبت نکرده است.

در مخمصه گلزنی؛ مس و دورانی که فراموش می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از همه مهم‌تر، این تیم در 450 دقیقه تنها یک گل زده است که این گل هم در مصاف با نساجی مازندران به ثبت رسید. نه تنها پیروز نشدن بلکه تنها یک گل زدن در 5 بازی از سوی تیم مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی، خیلی عجیب است! به این خاطر که مس رفسنجان فصل گذشته در کنار استقلال که قهرمان لیگ برتر بود، سومین تیم تهاجمی لیگ برتر لقب گرفت.

سپاهان فصل گذشته با 43 گل زده بهترین تیم در فاز تهاجمی بود. بعد پرسپولیس که 41 گل زد و بعد هم تیم‌های مس رفسنجان و استقلال با 39 گل زده در رتبه سوم قرار گرفتند.

این از عجایب فوتبال و شاید هم از زیبایی‌های آن است. یکی از تهاجمی‌ترین تیم های لیگ برتر در مخمصه گلزنی افتاده است. اما به طور حتم گذرا است و به زودی فراموش می شود. به این خاطر که مس قوی‌تر از فصل گذشته در فاز تهاجمی بازی می‌کند و می‌خواهد کارنامه بهتری از خود به جا بگذارد. هم در تصاحب امتیاز و هم در تعداد گلزنی. اما همیشه برنامه ها آن‌طور که چیده می شود به خصوص در فوتبال پیش نمی‌رود، در این بین صبر و تحمل است که شرایط را بهبود خواهد بخشید.

1742387
مجید علیاری و شیمبا در تیم‌های جدید. آن‌ها فصل گذشته در تیم‌های یکدیگر بازی می‌کردند؛ دو بازیکنی که در گلزنی ناموفق ماندند.

برای گذر از این دوران هیچ‌کس بهتر از مس نمی‌تواند به خود کمک کند. اتفاقی که ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. در فوتبال از این دست از اتفاقات زیاد پیش می‌آید. تیمی که ممکن است در بازی های متعددی کمتر از انگشتان دست گل بخورد اما در یک بازی همه این گل‌ها را دریافت می کند. فوتبال بر اساس قانون واحدی پیش نمی‌رود. تیم مس می تواند در ادامه مسیر در تعداد پیروزی ها و حتی گل های زده تبدیل به یکی از تیم های خوب و قابل احترام لیگ برتر شود به شرط آن‌که روحیه خود را برای مبارزه و در نهایت، تغییر وضعیت از دست ندهد و از همه مهم‌تر این اتفاق را در فوتبال محتمل و قابل پیش‌بینی برای همه بداند. مثل آقای گلی که در چند بازی گل نمی‌زند و...

1742386
گادوین منشا، آقای گل فصل گذشته لیگ، دیروز نیمکت‌نشین بود اما با حضور او و لطیفی خط حمله مس جان تازه‌ای گرفت.

دیدگاه‌ها