کد خبر : 1842387 | 15 شهریور 1401 ساعت 12:55 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه قهرمان ایتالیایی به سومین طلای کشتی جهان

خبرها حاکی از آن است که فرانک چامیزو، چند ماه قبل دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه پا شده، چیزی که طبیعتا سعی در پنهان کردنش داشته است.

نگاه قهرمان ایتالیایی به سومین طلای کشتی جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در سال‌های اخیر فرانک چامیزو همیشه یکی از مدعیان اصلی وزن 74 کیلوگرم بوده، هرچند که در المپیک توکیو بدشانسی آورد و نتوانست روی سکو برود. او کنتچادزه گرجی و توران بایراموف آذربایجانی را شکست داد اما در نیمه‎‌نهایی مغلوب ماگومدحبیب کادیماگمدوف بلاروسی شد و از بدشانسی، حریف مبارزه رده‌بندی‌اش، کایل دِیک آمریکایی بود که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشورش، در انتخابی جردن باروفس را شکست داده بود.

چامیزو که اصلیتی کوبایی داشته و برای تیم ملی ایتالیا کشتی می‌گیرد، این کشتی را به دِیک باخت و پنجم المپیک شد، درحالیکه در المپیک 2016 ریو مدال برنز گرفته بود.

اتحادیه جهانی کشتی، چامیزو را به دنبال سومین مدال طلای جهانی‌اش عنوان کرده و این در شرایطی است که شنیده می‌شود او طی ماه‌های گذشته دچار مصدومیت سنگین از ناحیه پا شده اما سعی کرده که این خبر نشر پیدا نکند.

چامیزو که در سال‌های 2015 و 2017 قهرمان جهان شده و چندین مدال طلای قهرمانی اروپا را هم در کارنامه دارد، امسال علاوه بر کایل دِیک آمریکایی، یک حریف ایرانی خوب و باانگیزه را نیز پیش روی خودش می‌بیند؛ یونس امامی.

باید دید آسیب‌دیدگی پای چامیزو و طبیعتا فاصله‌ای که بعد از این مصدومیت از کشتی و تمریناتش گرفته بود، چقدر می‌تواند در مسابقات جهانی بلگراد مانع کار او شود؟

دیدگاه‌ها