کد خبر : 1842392 | 15 شهریور 1401 ساعت 13:07 | 18.7K بازدید | 5 دیدگاه

سپاهان: ناشی بودید، ذوب‌آهن: جایگاه‌تان را بشناسید!

جنجال در نشست خبری پس از دربی اصفهان

اعتراضات شدید هواداران سپاهان قبل، حین و بعد از بازی با ذوب‌آهن حملات رسانه‌ای دو باشگاه را در پی داشت.

جنجال در نشست خبری پس از دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که افزایش قیمت بلیت‌های شهرآورد اصفهان اصلا به مذاق هواداران سپاهان خوش نیامده بود و آن‌ها قبل از شروع بازی و پس از آن به شدت به ذوبی‌ها بابت این مسئله تاختند، کنفرانس خبری سرمربیان دو تیم پس از مسابقه هم تا حدود زیادی تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفت.
پیش از شروع صحبت‌های سرمربی سپاهان، محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در اعتراض به رویکرد ذوب‌آهن در میزبانی از هواداران گفت: "باشگاه ذوب‌آهن یا برای منفعت و یا برای جلوگیری از عدم ورود هواداران دست به افزایش قیمت بلیت‌ها زد که در هر دو حالت واقعاً جای تأسف دارد، شما دیدید که ورزشگاه خالی بود درحالی‌که می‌توانست بر خلاف این موضوع باشد. باشگاه ذوب‌آهن برای دیدار با مس رفسنجان بلیت‌های خودش را با کمترین قیمت به فروش می‌رساند اما موقع بازی با سپاهان به کلی روش خودش را تغییر می‌دهد، قیمت‌ها را با افزایش روبرو می‌کند و با هزار التماس تا حدودی مبلغ را پایین می‌آورد. این رفتار کاملاً ناشیانه است و باشگاه ذوب‌آهن که خودش را یک باشگاه اصفهانی می‌داند چرا باید چنین رفتار غیرحرفه‌ای را از خودش نشان بدهد؟"

1742437
میرصالحیان در ادامه گفت: "امیدواریم مسئولین نسبت به این موضوع تذکرات لازم را به این باشگاه انجام دهند چراکه حقیقتاً ما از دیروز متعجب هستیم و هرچقدر هم که پیگیری کردیم بازهم قیمت‌ها بالا بود و سبب شد علاوه بر ورزشگاه خالی، هواداران نیز شاکی باشند. ذوب‌آهن سرمایه‌های اجتماعی خودش را پیش از این بازی از دست داد و به شخصه برای این باشگاه متأسف هستم."

این صحبت‌ها باعث شد تا محمدمهدی رمضانی، مدیررسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن هم پیش از شروع صحبت‌های مهدی تارتار در مقام پاسخ به مدیر روابط عمومی سپاهان، واکنش نشان دهد:"قیمت‌گذاری بلیت حق مسلم هر باشگاهی از جمله ذوب‌آهن است و ما هم با توجه به تعاملاتی که داشتیم قیمت را تا ۳۰ درصد کاهش دادیم اما همین هواداران عاشق بیشتر از ۵۰۰ بلیت را خریداری نکردند. بعضی افراد باید جایگاه خودشان را بشناسند و کسی که کلاً سه هفته است پا به عرصه ورزش گذاشته حق ندارد در کنفرانس خبری کنار سرمربی از باشگاهی که پنجاه و چهار سال قدمت دارد، انتقاد کند."
رمضانی در پایان گفت:"بهتر بود فرد بزرگ‌تری برای این صحبت‌ها جلو می‌آمد. در آخر هم به هیئت فوتبال تذکر می‌دهم که کنفرانس خبری جای مصاحبه افراد نیست و سقف این برنامه نیز پانزده دقیقه است. ما هم دیروز این مشکل را داشتیم و هم امروز و قاعدتاً باشگاه ذوب‌آهن هواداران هر دو تیم را دوست دارد اما قرار نیست از منافع خودش بگذرد. باشگاه سپاهان می‌توانست برای هوادارانش بلیت‌ها را خریداری کند."

دیدگاه‌ها