کد خبر : 1842393 | 15 شهریور 1401 ساعت 13:14 | 18.7K بازدید | 10 دیدگاه

پویول: برای بازگشت مسی به بارسا دیر نیست

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا، هنوز به بازگشت لیونل مسی به این باشگاه امیدوار است.

پویول: برای بازگشت مسی به بارسا دیر نیست

به گزارش "ورزش سه"، جدایی مسی از بارسا ضربه جبران‌ناپذیری به این باشگاه و هوادارانش بود و رویای حضور دوباره او در نوکمپ از همان ابتدا بارها و بارها از سوی افراد بسیاری مطرح شد. 
این در حالی است که این بازیکن نیز پس از جدایی از بارسا و پیوستن به پاری سن ژرمن نتوانسته است درخششی را که در ترکیب این تیم داشت، بار دیگر تکرار کند و فاصله زیادی با روزهای اوجش دارد. 
پیش از این خوان لاپورتا صحبت‌هایی را درباره احتمال بازگشت دوباره این ستاره آرژانتینی به نوکمپ مطرح کرده بود اما مسی تا پایان فصل جاری با پی اس جی قرارداد دارد و این باشگاه حاضر به فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نبود. 
پویول که پیش از این 10 سال در کنار این بازیکن با پیراهن بارسا بازی کرد و افتخارات بسیاری نیز به دست آورد، امیدوار است که بار دیگر شاهد بازگشت او به این باشگاه باشد. 

1392502

این ستاره سابق بارسا در گفتگو با گل اظهار داشت:« هنوز برای بازگشت مسی خیلی دیر نشده است. او یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و اتفاقات بسیاری ممکن است در این بازه زمانی رخ دهد. این بستگی به ژاوی و خود لئو دارد که چه تصمیمی بگیرند اما همیشه در بارسا از او استقبال خواهد شد.»
پویول با تمجید از عملکرد روبرت لواندوفسکی در ترکیب بارسا اضافه کرد:«او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و این فقط به خاطر شم گلزنی‌اش نیست، بلکه او می‌داند چطور باید با توپ بازی کند و چطور باید کار ترکیبی انجام دهد. امیدوارم که بتواند خیلی زود جایزه توپ طلا را دریافت کند چون شایستگی آن را دارد.»

دیدگاه‌ها