کد خبر : 1842416 | 15 شهریور 1401 ساعت 16:06 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

رنجبری: گل زدن به بیرو دور از دسترس نیست

مهاجم نفت مسجد سلیمان در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

رنجبری: گل زدن به بیرو دور از دسترس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پیمان رنجبری با گلزنی مقابل نفت آبادان سه گله شد و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت. وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: شب گذشته روی یک غافلگیری گل خوردیم و به نظر من از موقعی که گل خوردیم تا زمانی که دو گل زدیم تمام بازی دست ما بود با اینکه آبادان تیم خوبی است و بیشتر روی زمین بازی می کرد ولی مالکیت و موقعیت گل دست ما بود و توانستیم بازی را برگردانیم.
او در مورد عملکردش و گلی که زد ادامه داد: هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند. تیم ما روند خوبی را در پیش گرفته و هر بازی عملکرد خوبی داریم. خدا را شکر شب گذشته هم توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم. مهم نیست چه کسی گل را زده مهم این است سه امتیاز را گرفتیم به نظرم همه بازیکنان ما خوب هستند.
مهاجم نفت در مورد سه گل شدن خودش توضیح داد: در این جای فصل زیاد مهم نیست عملکرد بازیکن و کل تیم را باید در آخر فصل سنجید. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و در انتهای فصل یک جای خوب جدول باشیم. 
این بازیکن در مورد دیدار با پرسپولیس افزود: مثل بازی های دیگر یک بازی خیلی مهم داریم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است. چندسال است که این تیم ثبات دارد و آقای گل محمدی بالا سر این تیم است. شناخت خوبی از آنها داریم، امیدوارم با تمرکز بتوانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم. هم نمایش خوبی داشته باشیم و هم سه امتیاز را بگیریم. 
رنجبری در مورد این که می‌تواند دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند یا خیر افزود: پرسپولیس ساختار دفاعی و دروازه‌بان بسیار خوبی دارد ولی گل زدن به پرسپولیس و بیرانوند هم دور از دسترس نیست و من هم تمام تلاشم را می‌کنم این اتفاق شیرین را برای خودم و تیمم رقم بزنم.

دیدگاه‌ها