کد خبر : 1842419 | 15 شهریور 1401 ساعت 16:21 | 31.5K بازدید | 3 دیدگاه

دلیل اصلی قرارداد کوتاه‌ مدت بارسا با بیرین و آلونسو

هکتور بیرین و مارکوس آلونسو، آخرین خریدهای تابستانی بارسلونا بودند و هر دو با قراردادی یک‌ساله به باشگاه کاتالان پیوستند.

دلیل اصلی قرارداد کوتاه‌ مدت بارسا با بیرین و آلونسو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا موفق شد در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، هکتور بیرین را برای تقویت دفاع راست خود جذب کند. بارسا همچنین یک روز پس از پایان نقل و انتقالات توانست با مارکوس آلونسو نیز قرارداد ببندد. آلونسو در روز پایانی نقل و انتقالات قراردادش را با چلسی فسخ کرد تا مشکلی برای پیوستن به بارسا نداشته باشد.

1741253

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا به دلیل خطر نقض فرپلی مالی نمی توانست بیرین و آلونسو را به فهرست خود اضافه کند و تنها راه این بود که با این دو بازیکن قراردادی موقت و یک ساله امضا کند. برای هر دو نیز بند فسخ 50 میلیون یورویی در نظر گرفته شد. ژاوی اصرار داشت که برای تقویت دفاع راست و چپ خود باید بیرین و آلونسو جذب شوند و مدیران باشگاه همه تلاش خود را کردند تا این دو بازیکن را به خدمت بگیرند.

1741316

امضای قرارداد یک ساله در بارسلونا یک اتفاق عادی نیست ولی تنها راه ممکن برای ثبت قرارداد بیرین و آلونسو بود. در واقع لالیگا تنها به این شرط قبول می کرد تا این دو بازیکن را به فهرست بارسا اضافه کند. بارسلونا خوشبین است که در تابستان سال بعد بتواند قراردادی طولانی‌مدت با این دو بازیکن امضا کند.

دیدگاه‌ها