کد خبر : 1842423 | 15 شهریور 1401 ساعت 16:50 | 39.2K بازدید | 14 دیدگاه

مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ؛ بایرن اول، رئال پنجم!

رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، امسال شانس پنجم فتح لیگ قهرمانان است. بالاتر از این تیم بایرن مونیخ، منچستر سیتی، پی اس جی و لیورپول قرار دارند.

مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ؛ بایرن اول، رئال پنجم!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید از امشب کار خود برای دفاع از عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را شروع خواهد کرد و باید در سلتیک پارک به مصاف سلتیک برود. رئال بازهم شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ نیست و تیم هایی چون بایرن مونیخ، منچسترسیتی و پی اس جی به عنوان مدعیان اصلی معرفی شده اند. 

1742483

در رئال مادرید حالا کمتر کسی از این قضیه تعجب می کند، چرا که از سال 2014 تا به امروز رئال هرگز شانس اول نبوده هرچند توانسته پنج بار قهرمان شود. رئال فصل جاری شانس پنجم قهرمانی است و تنها 6 درصد برای این تیم شانس قهرمانی در نظر گرفته اند.

1741639

جالب اینکه شانس رئال در فصل گذشته کمتر هم بود ولی در نهایت قهرمان شد. بایرن با 20 درصد شانس قهرمانی، اول است، منچسترسیتی با 18 درصد، شانس دوم است و پی اس جی و لیورپول نیز 16 و 10 درصد شانس قهرمانی دارند. بارسا پس از رئال با 5 درصد شانس قهرمانی، ششم است. آژاکس، تاتنهام، چلسی و اتلتیکو نیز در رده هفتم تا دهم قرار دارند.

1735337

بسیاری اعتقاد دارند که دفاع از عنوان قهرمانی کار دشواری است و رئال به همین دلیل نمی تواند فصل جاری قهرمان شود ولی آنها حتما به یاد دارند که رئال چگونه بین سال های 2016 تا 2018 سه بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد.

شب گذشته وقتی از کارلو آنچلوتی در مورد اینکه بازهم رئال در میان بخت‌های نخست قهرمانی جایی ندارد، سوال شد، در پاسخ گفت:« تعجب نمی کنم. فصل گذشته حتی شانس ما را کمتر هم می دانستند. ما امسال هم مثل سال گذشته تا آخرین نفس خواهیم جنگید و امیدوارم پایان کار ما در فینال باشد.»

دیدگاه‌ها