کد خبر : 1842427 | 15 شهریور 1401 ساعت 17:29 | 36.7K بازدید | 6 دیدگاه

دفاع مربی گلرهای مس رفسنجان از دروازه‌بان تیمش

آن مربی به سمت حامد لک لگد پرت کرد

دیدار پر حاشیه فولاد و مس رفسنجان در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که اتفاقات عجیبی حول حامد لک شکل گرفت.

آن مربی به سمت حامد لک لگد پرت کرد

به گزارش “ورزش سه”، عباس کیماسی، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به مصاحبه مربی گلرهای باشگاه فولاد و انتقادات او از حامد لک، به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و از دروازه‌بان تیمش حمایت کرد.

کیماسی با اشاره به شرایط وحشتناک ورزشگاه فولاد آرنا و توهین‌هایی که از شروع بازی به حامد لک شد گفت: من مصاحبه آقای غبیشاوی را خواندم و واقعا متاسف شدم. ایشان گفته‌اند اتفاقات بازی به خاطر رفتارهای حامد لک بود. من از ایشان سوال می‌کنم که حامد دقیقا چکار کرد؟ در دو صحنه مصدوم شد و از همان جا رکیک‌ترین فحاشی‌ها علیه حامد شروع شد. شما و تیم‌تان معتقدید حامد وقت کشی کرده که حتی اگر نظر شما درست هم باشد که نیست، داور ۱۱ دقیقه وقت تلف شده گرفت. پس دلیل این حجم فحاشی ناموسی که تصاویرش هم موجود است چه بود؟ به پای دروازه‌بان ما نارنجک زدند و خدا را شکر تمام دوربین‌ها هم این لحظه را ثبت کردند. ۱۰۰ دقیقه هم رکیک‌ترین فحش‌ها را به حامد و تیم ما دادند. انواع و اقسام وسایل مثل آب معدنی و سنگ و ترقه هم که داخل زمین پرت کردند. اگر یکی از این‌ها به جای پا، به سر حامد می‌خورد چه کسی جواب می‌داد؟ احتمالا آن موقع هم شما همچنان طلبکار بودید. جالب اینجاست که دوستان کنار زمین می‌گفتند چرا به‌خاطر پرتاب بطری آب باید بازی قطع شود! ما دیگر اینطورش را ندیده بودیم. خود داور وقتی دید شرایط تا چه حد بغرنج است، تیمش را برداشت و به رختکن رفت. خودشان تشخیص دادند بازی قابل ادامه دادن نیست. ببینید شرایط چه بوده که آنها مجبور به این کار شدند. جالب اینجاست که با وجود تمام این‌ها که خداراشکر تصاویرش هم موجود است، کار به جایی رسیده که جای شاکی و متشاکی عوض شده! به جای اینکه دوستان به‌خاطر شرایط بد دیروز و فحاشی و پرتاب وسایل منفجره به داخل زمین، از ما عذرخواهی کنند، طلبکار هم شده‌اند! در بین نیمه و در تونل هم مربی تیم حریف به سمت حامد لگد پرت کرد که به یکی از اعضای کادرفنی ما برخورد کرد. فقط می‌توانم بگویم بابت این اتفاقات متاسفم و بابت وارونه جلوه دادن ماجرا از سوی دوستان، متاسف‌تر!

کیماسی درباره اتفاقات پایان بازی هم گفت: داور که سوت را زد، تمام استادیوم علیه حامد شروع به شعار دادن کردند. این وسط نمی‌دانم لیدر بود یا چه کسی، با بی سیم وارد زمین شد و به سمت حامد حمله کرد. قصد داشت با بی سیم به سر حامد بزند که جدایشان کردیم. شروع کرد به دادن رکیک‌ترین فحش‌ها و ما هم تلاش کردیم جلوی اتفاقات بدتر را بگیریم. شما ببینید با حامد چه کردید که او تا این حد عصبانی شد. مگر می‌شود هزاران نفر شدیدترین فحاشی‌ را علیه شما و خانواده‌تان انجام بدهند و شما بی تفاوت باشید؟ همین آدم‌ها در پایان بازی تا جلوی اتوبوس تیم هم دنبال حامد بودند و یگان ویژه حامد را تا وارد شدن به اتوبوس اسکورت کرد. فقط متاسفم که دوستان به جای عذرخواهی، اینطور طلبکارانه صحبت می‌کنند. بحث هواداران واقعی خوزستانی جدا است اما دیروز عده‌ای تماشاگرنما شرایط بد و ناامنی را در مسابقه ایجاد کردند و متاسفانه اعضای باشگاه فولاد هم به جای برخورد با این افراد، سعی در وارونه جلوه دادن ماجرا دارند. 

مربی دروازه‌بان‌های مس در پایان گفت: درباره نتیجه بازی‌ هم باید بگویم آمار می‌گوید تیمی که باید از نتیجه مساوی خوشحال باشد، فولاد است نه مس رفسنجان. سبک کاری مربیان در ایران را همه می‌شناسند. همه می‌دانند کدام تیم دنبال فوتبال بازی کردن است و کدام تیم دنبال نباختن و خراب کردن بازی تیم‌های حریف! تیم مس با هدایت آقای ربیعی همیشه یکی از هجومی‌ترین تیم‌های ایران بوده و آمار رسمی هم این موضوع را تایید می‌کند. ما باید این مسابقه را می‌بردیم و اصلا از این مساوی خوشحال نیستیم اما از اینکه سالم و سلامت زمین مسابقه را ترک کردیم، خوشحالیم.

دیدگاه‌ها