کد خبر : 1842443 | 15 شهریور 1401 ساعت 18:45 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای جنجالی اریک بایی؛

در یونایتد بازیکنان انگلیسی همیشه در اولویت هستند

اریک بایی، مدافع ساحل عاجی، که اخیرا با جدایی از منچستریونایتد به شکل قرضی راهی نیس شد، ادعا کرد که در یونایتد بازیکنان انگلیسی همیشه شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارند.

در یونایتد بازیکنان انگلیسی همیشه در اولویت هستند

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایی سال 2016 به منچستریونایتد پیوست ولی بیشتر درگیر مصدومیت‌ها بود. بایی در نهایت تصمیم گرفت همین تابستان راهی نیس شود. قرارداد او قرضی با بند خرید دائمی است و نیس می‌تواند با پرداخت 6 میلیون یورو قرارداد بایی را دائمی کند. مارسی فصل جاری دستمزد بایی را به‌صورت کامل پرداخت خواهد کرد. این بازیکن در تیم جدیدش با شماره ۳ به میدان خواهد رفت. 

1742535

بایی در مصاحبه جدیدش ادعا کرد که در منچستریونایتد، بازیکنان انگلیسی در اولویت هستند. او در این‌رابطه گفت:« معتقدم باشگاه باید نگاه ویژه به بازیکنان انگلیسی را کنار بگذارد و از آن دوری کند. در یونایتد رقابت سالم وجود نداشت و همیشه این حس را داشتم که بازیکنان انگلیسی شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند. برخی بازیکنان انگلیسی همیشه اطمینان داشتند که در ترکیب ثابت خواهند بود.»

1742545

بایی ادامه داد:« شما چنین چیزی را در باشگاهی مثل چلسی یا دیگر باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر نمی‌بینید. نباید جایگاه هیچ بازیکنی تضمین شده باشد و همه باید شانس برابر داشته باشند. فکر می‌کنم اریک تن‌هاخ(مربی جدید یونایتد) مربی بسیار باشخصیت و متفاوتی است و امیدوارم بتواند این وضعیت را تغییر دهد.»

دیدگاه‌ها