کد خبر : 1842444 | 15 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: مگر می‌شود برنامه مسابقات اینقدر فشرده باشد؟

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام در آستانه دیدار با مارسی در روز اول لیگ قهرمانان می‌گوید برنامه مسابقات تیمش شلوغ‌تر از رقبا است.

کونته: مگر می‌شود برنامه مسابقات اینقدر فشرده باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فصل جدید لیگ قهرمانان را فردا شب با دیدار خانگی مقابل مارسی آغاز می‌کند. این بازی در گروه D برگزار می‌شود که اسپورتینگ لیسبون و آینتراخت فرانکفورت هم در آن حضور دارند.

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از این دیدار بیشتر صحبت‌های خود را به انتقاد از برنامه شلوغ مسابقات تاتنهام اختصاص داد و گفت باشگاه باید با لیگ برتر صحبت می‌کرد چون چنین برنامه فشرده‌ای برای تیم او خطرناک است و می‌تواند شانس موفقیت تاتنهام را کاهش دهد. سرمربی تاتنهام از VAR هم انتقاد کرد و گفت تاتنهام در مسابقات اخیر خود بیشتر از دیگر تیم‌ها از تصمیمات اشتباه داوری ضرر کرده است.

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار تاتنهام و مارسی با خبرنگاران صحبت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

1742547

برنامه شلوغ مسابقات تاتنهام
وقتی برنامه بازی‌های تاتنهام را دیدم باورم نمی‌شد. واقعا مسخره است. ما در عرض 6 روز سه بازی با ناتینگهام فارست، وستهم و فولام داشتیم و با یک فاصله چهار روزه، سه بازی مهم دیگر مقابل مارسی در چمپینزلیگ، بازی خارج از خانه مقابل سیتی و بازی خارج از خانه مقابل اسپورتینگ داریم که این سه بازی ظرف 6 روز انجام خواهد شد. فکر کنم اولین بار در دوران فوتبالی‌ام با چنین برنامه سنگینی مواجه هستم.

حتی یک روز فرصت بیشتر و کمتر می‌تواند سرنوشت یک تیم را به کل عوض کند. چون در یک برنامه شلوغ شما ممکن است امتیاز از دست بدهید؛ امتیازهایی که دیگر قابل جبران نیست. این برای تیمی مثل تاتنهام اصلا جالب نیست. تیمی که بخواهد موفق باشد باید به جزئیات توجه کند. ما باید با لیگ برتر صحبت می‌کردیم تا برنامه‌مان اینطور نباشد. به باشگاه هم گفتم که در آینده می‌توانیم در این مورد بهتر عمل کنیم.

اعتراض‌های شدید به VAR در دو بازی اخیر تاتنهام
می‌دانید که من قبلا درباره VAR چه گفته‌ام. اینکه دوباره تکرار کنم درست نیست ولی امیدوارم شرایط بهتر شود و تصمیم‌های بهتری بگیرند. چون در حال حاضر استاندارد دوگانه وجود دارد و این خطرناک است. اگر این شرایط ادامه پیدا کند به نفع بعضی تیم‌ها است و بعضی تیم‌ها مجازات می‌شوند. VAR برای کمک به داورها است تا بهتر تصمیم بگیرند نه اینکه به آنها کمک کند بهتر اشتباه کنند.

دیدگاه‌ها