کد خبر : 1842448 | 15 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

پی‌‌اس‌جی تنها یک نگرانی دارد؛ دوشان ولاهوویچ

رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش‌های متعددی درباره دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس منتشر کردند. مشخص است که فرانسوی‌ها او را خطرناک‌ترین اسلحه بیانکونری می‌دانند.

پی‌‌اس‌جی تنها یک نگرانی دارد؛ دوشان ولاهوویچ

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن که در فرانسه امیدهای زیادی به قهرمانی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان وجود دارد؛ امشب در اولین گام خود در خانه به مصاف حریف قدرتمندی به نام یوونتوس می‌رود.

رسانه‌های فرانسوی در آستانه این دیدار توجه زیادی به دوشان ولاهوویچ، مهاجم گلزن یوونتوس کرده‌اند و معتقدند خطرناک‌ترین اسلحه یووه این مهاجم صرب است.

1742556

با اینکه یوونتوس مدتی است از گذشته درخشانش فاصله گرفته اما پی‌‌اس‌جی می‌داند که بانوی پیر تورین را نمی‌توان دست‌کم گرفت. در هفته‌‌های ابتدایی فصل جاری پاری‌سن ژرمن با ارائه نمایش‌هایی چشم‌نواز امیدها را چند برابر کرده اما یوونتوس به هیچ‌وجه تیمی مدعی نشان نداده است.

اگر بر اساس بازی‌های اخیر یوونتوس در سری آ قضاوت کنیم شاگردان آلگری برای ایجاد خطر روی دروازه حریفان مشکل دارند. آنها در دیدار اخیرشان مقابل فیورنتینا در نیمه دوم حتی یک حمله روی دروازه حریف انجام ندادند. یوونتوس در مقابل تیمی با قدرت پی‌‌اس‌جی مسلما باید به دفاع متراکم‌تر و ضدحمله‌ها رو بیاورد. در این سبک بازی، مهاجم قدرتمند و کامل این تیم، ولاهوویچ، واقعا می‌تواند تنها اسلحه تیم آلگری باشد.

1742557

این روزها در فرانسه از ولاهوویچ به‌عنوان زلاتانِ بلگراد یاد می‌شود. بلندقامت بودن او و اعتماد به نفس بالایش از دلایل این تشبیه بوده است. مهاجمی پرقدرت، سریع و خوش‌تکنیک تنها یک تمام‌کننده صرف نیست. ستاره اول فوتبال صربستان امشب در پارک دو پرنس فرصت دارد تا بار دیگر به دنیای فوتبال ثابت کند یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر این دنیا است.

دیدگاه‌ها