کد خبر : 1842452 | 15 شهریور 1401 ساعت 19:59 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: بازی با بایرن فرصتی برای فراموشی دربی است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ می‌گوید باواریایی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.

اینزاگی: بازی با بایرن فرصتی برای فراموشی دربی است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا در خانه‌اش، ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا، میزبان بایرن مونیخ است. این دیدار که اولین بازی دو تیم در گروه C لیگ قهرمانان است برای دو تیم اهمیت زیادی دارد. اینتر و بایرن در گروه مرگ این فصل لیگ قهرمانان حضور دارند و تک‌تک امتیازها برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

سیمونه اینزاگی در آستانه دیدار تیمش با بایرن می‌گوید بازی‌های این تیم را به دقت آنالیز کرده و معتقد است بایرن را باید یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا دانست. اینزاگی می‌گوید بازی مقابل بایرن برای اینتر فرصتی است تا تلخی شکست مقابل میلان در دربی دلا مادونینا را فراموش کند.

1742569

بازی خانگی مقابل بایرن بعد از شکست در دربی
فردا شب حمایت هواداران ما خیلی مهم خواهد بود. می‌دانیم مقابل چه جور حریفی قرار می‌گیریم و از قدرت بایرن باخبریم. ما در گروه خیلی سختی هستیم. بازی با بایرن مونیخ باید بعد از شکست در دربی برای ما فرصتی باشد تا ناراحتی را فراموش کنیم و با روحیه بالاتر به کار ادامه بدهیم.

گروه مرگ لیگ قهرمانان
گروه ما امسال به مراتب سخت‌تر از سال گذشته است. بایرن یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ است اما همینطور که گفتم بازی با آنها برای ما فرصت است. ما بازی دربی را به دقت آنالیز کردیم و می‌دانیم چه اشتباهاتی داشتیم. اشتباهاتی که نباید تکرار شود.

سادیو مانه
سادیو مانه؟ ما سال گذشته که او بازیکن لیورپول بود تجربه بازی‌ مقابل او را پیدا کردیم. مانه بازیکنی بزرگ است که فوتبالش واقعا خیره‌کننده است. او چه در فاز تهاجمی و چه در فاز دفاعی تیم حریف را آزار می‌دهد.

عملکرد بایرن مونیخ در بازی‌های اخیر
من دو بازی اخیر بایرن مقابل گلادباخ و یونیون برلین را تماشا کردم. از نظر آماری آنها به مراتب بهتر از هر دو حریف بودند ولی هر دو تیم مقابل بایرن با تمام قوا تلاش می‌کردند و باواریایی‌ها نمی‌توانستند شکست‌شان بدهند. بایرن خیلی خوب بازی می‌کند و به همین خاطر است که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا است. ما برای موفق شدن در بازی فردا باید عملکردی در حد بایرن داشته باشیم. 

دیدگاه‌ها