کد خبر : 1842456 | 15 شهریور 1401 ساعت 19:58 | 51.2K بازدید | 10 دیدگاه

کاپیتان مرد پرتغالی گزینه اصلی بازگشت به اردوگاه تیم ملی

جواد نکونام دستیار کارلوس کی‌روش می‌شود؟

یکی دیگر از انتخاب‌های محتمل پیش روی تیم ملی، حضور جواد نکونام به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در جمع ملی‌پوشان است.

جواد نکونام دستیار کارلوس کی‌روش می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، نکونام یکی از چهره‌های مهم تیم ملی در دوره کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود. کاپیتانی که اولین شغل مربیگری‌اش را زیر نظر کی‌روش و به‌عنوان دستیار آغاز کرد اما اختلافات و مشکلاتی که در اردوی امارات پیش آمد پایان دوره ملی - مربیگری جواد نکونام را رقم زد. با این حال او مربیگری را رها نکرد و با حضور در تیم‌های خونه به خونه و نساجی قائمشهر در فوتبال ایران نامی در این عرصه تازه، دست و پا کرد و حالا هم به‌عنوان سرمربی فولاد یکی از چهره‌های قابل احترام فوتبال ایران محسوب می‌شود.

امروز خبرگزاری فارس اعلام کرده که نکونام بی چون و چرا به‌عنوان دستیار اول کی‌روش انتخاب خواهد شد و صحبت‌های لازم در این زمینه با وی صورت گرفته است. اما خبر صحیح‌تر این است که هنوز هیچ مذاکره‌ای با جواد نکونام انجام نشده و باید دید شرایط وی برای حضور در تیم ملی چگونه خواهد بود. او در حال حاضر سرمربی فولاد است و تیمش را در رقابت دشوار قهرمانی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا هدایت می‌کند.

1154397

البته با توجه به شرایط فعلی و اوضاع ضرب الاجلیِ اردوی اتریش حضور دستیاری کاریزماتیک مثل جواد نکونام برای تیم ملی بسیار ضروری است اما اینکه او حاضر باشد پروژه‎‌اش را در فولاد رها کند و به تیم ملی برود نکته‌ای دیگر است.

البته به یاد داشته باشید که جواد خود از نامزدهای هدایت تیم ملی نیز بوده است و قطعا برای رفتن به اردوی تیم ملی و دستیاری کارلوس کی‌روش شرایط خودش را خواهد داشت.

هیچ تماسی در زمینه کاری بین طرفین برقرار نشده به جز مکالمات دوستانه‌ای که بین این سرمربی و سرمربی سابقش به‌صورت روتین انجام می‌شده است. حالا باید دید با رسمی شدن قرارداد کارلوس کی‌روش، جزئیات آن و کادر و دستیاری او شامل چه کسانی خواهد بود و آیا نکونام مطابق خبر امروز به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها