کد خبر : 1842458 | 15 شهریور 1401 ساعت 20:10 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

بهترین گل لیگ تقدیم به نساجی‌چی‌ها(عکس)

مهاجم با تجربه نساجی مازندران دومین گل فصل خود را به زیبایی وارد دروازه مس کرمان کرد.

بهترین گل لیگ تقدیم به نساجی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی موفق شد به برتری مقابل مس کرمان دست پیدا کند که گل دوم این تیم به زیباترین شکل ممکن با شوت کریم اسلامی به ثمر رسید؛ این بازیکن کاری کرد تا خیال هواداران مازنی راحت شود و آنها با آرامش بیشتری لحظات آخر مسابقه را دنبال کنند.

کریم اسلامی که سال گذشته هشت گل برای نساجی مازندران به ثمر رساند و قهرمانی جام حذفی را هم همراه تیمش تجربه کرد، در نخستین بازی فصل جدید نیز توانست روی تک‌گل امتیازآور تیمش برابر مس رفسنجان موثر باشد و پنالتی بگیرد.

1742580

او که یکی از مازنی‌های نساجی به شمار می‌رود، در نخستین میزبانی فصل این تیم در هفته سوم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی که تماشاگران را کنارشان داشتند، توانست گل اول تیمش را بزند و همین کار را دیروز هم در دیدار برابر مس کرمان تکرار کرد.

اسلامی که از محبوبیت خاصی بین تماشاگران نساجی برخوردار است، پس از خلق یک موقعیت جدی گلزنی برای تیمش که تبدیل به گل نشد، در لحظات پایانی خود را در فرصت گلزنی قرار داد و پس از اینکه با زدن یک لایی چشم‌نواز مدافع مس کرمان را از پیش رو برداشت، با شلیک ناگهانی به کنج دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در این فصل دو گله شد.

1742579

اسلامی در پایان این دیدار با اشاره به گلزنی مقابل مس کرمان و تیم سابق خود عنوان کرد: تلاش بچه‌ها و تمام تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان بود که گل زدم. من هم مهاجم هستم و وظیفه دارم گلزنی کنم.

او در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی ابراز کرد: وصف ناپذیر است و به شکل عجیب و غریبی حمایت می‌کردند. خیلی خوشحال هستیم و این برد را به هواداران عزیز، به ویژه آقای حدادیان، مالک باشگاه که در بخش خصوصی هزینه می‌کنند، تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه‌ها