کد خبر : 1842467 | 15 شهریور 1401 ساعت 21:00 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

اسپالتی: مارادونا در استادیومش به ما قدرت می‌دهد

لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، با دست شکسته در مصاحبه خبری پیش از دیدار تیمش با لیورپول شرکت کرد و گفت هواداران ناپولی ورزشگاه خانگی‌شان را برای لیورپول به جهنم تبدیل می‌کنند.

اسپالتی: مارادونا در استادیومش به ما قدرت می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که ناپولی فردا شب در ورزشگاه خانگی‌اش، استادیوم دیه‌گو مارادونا، اولین دیدار خود در گروه A لیگ قهرمانان را مقابل لیورپول برگزار می‌کند سرمربی این تیم، لوچانو اسپالتی در حالی به محل برگزاری کنفرانس خبری پیش از بازی وارد شد که با دست شکسته خبرنگاران را غافلگیر کرد.

1742593

اسپالتی که دست چپش گچ گرفته شده بود به خبرنگاران توضیح داد که در یک حادثه استخوان دستش شکسته است. او به خبرنگاران گفت:" روز یک‌شنبه حادثه‌ای پیش آمد که باعث شد دستم بشکند. من برای بررسی یک جلسه تمرینی اختصاصی دو بازیکن‌ مصدوم‌مان به میلان رفته بودم که یک حادثه باعث شد به این وضعیت دچار بشوم. متاسفانه با درد شدیدی روبه‌رو هستم. امشب با یکی از دوستانم به ناپل برگشتم و تمرین قبلی تیم را از دست دادم. تا مدتی من را با این دست گچ گرفته خواهید دید. حداقل برای یک ماه".

1742594

سرمربی ناپولی سپس به تهدید لیورپولی‌ها پرداخت و گفت جو ورزشگاه خانگی این تیم نه‌تنها دست‌کمی از فضای آنفیلد ندارد بلکه حتی برای تیم حریف وحشتناک‌تر است. او گفت:" ما می‌دانیم که مارادونا چه قدرتی به ناپولی می‌دهد. فراموش نکنید که در استادیوم او بازی می‌کنیم. شک ندارم فردا صدای فریاد هواداران ما از ناپولی به آنفیلد می‌رسد".

1742595

اسپالتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:" خیلی خوشحالم که با ناپولی در لیگ قهرمانان هستم. اینجا مثل نمایشگاه بزرگ فوتبال است. همه چشم‌ها در لیگ قهرمانان از هیجان برق می‌زند. هر فوتبالیستی از کودکی رویای بازی در این تورنمنت را در سر دارد".

دیدگاه‌ها