کد خبر : 1842473 | 15 شهریور 1401 ساعت 21:44 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

حسینی از چیپ‌های حسینی غافلگیر نشد(عکس)

دروازه‌بان استقلال جدی‌ترین موقعیت پیکان روی ضربه چیپ مهاجم این تیم را مهار کرد.

حسینی از چیپ‌های حسینی غافلگیر نشد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در حالی توانست یک امتیاز ارزشمند در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال کسب کند که دو موقعیت جدی در نیمه اول با ضربات ساسان حسینی داشت، اما یکی از ضربات این مهاجم با کمترین اختلاف از روی دروازه عبور کرد و دیگری را گلر آبی‌پوشان با جای‌گیری مناسب دراختیار گرفت.

ساسان حسینی که به‌عنوان تک‌مهاجم پیکان مقابل استقلال بازی می‌کرد، در دقیقه ۲۶ روی یک کار تیمی صاحب توپ شد و به‌خاطر حضور پررنگ مدافعان آبی‌پوش تصمیم گرفت از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کند؛ ضربه غافلگیر کننده و فنی این بازیکن با اختلاف کمی از روی تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

1742610
1742609

این مهاجم که با حرکت در زمین استقلال و نفوذ بین مدافعان این تیم بارها آنها را آزار داده بود، در دقیقه ۴۴ پشت هافبک‌های آبی‌پوش توپ گرفت که با پیشروی سریع تا پشت محوطه جریمه خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه چیپ زیبای این بازیکن مثل شوت فنی قبلی تبدیل به گل نشد و سید حسین حسینی او را ناکام گذاشت.

1742611

سید مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال این دو موقعیت را بهترین فرصت‌های گلزنی تیمش دانست که گلر آبی‌پوشان مانع از به ثمر نشستن آنها شد.

دیدگاه‌ها