کد خبر : 1842474 | 15 شهریور 1401 ساعت 21:40 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

عقب‌نشینی تاتنهام؛ توییت تمسخر مارسی حذف شد

باشگاه تاتنهام یکی از توییت‌های اخیر خود که به نظر می‌رسید برای تمسخر مارسی، حریف این تیم در لیگ قهرمانان، منتشر شده است؛ پاک کرد تا به جنجال‌ها پایان دهد.

عقب‌نشینی تاتنهام؛ توییت تمسخر مارسی حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، حساب رسمی توییتری باشگاه تاتنهام اخیرا در آستانه دیدار با مارسی در لیگ قهرمانان که فردا شب برگزار می‌شد توییتی منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی مواجه شد.

تاتنهام در این توییت جنجالی تصویری از بطری‌های آبی که توسط یوفا در بازی‌های چمپیونزلیگ مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ منتشر کرد و در توضیح عکس از عبارت " روش هاتسپر" استفاده کرد. بسیاری از هواداران تاتنهام معتقد بودند هدف این توییت تیم مارسی است.

1742614

در زبان انگلیسی اصطلاح " در بطری کردن" برای اشاره به منکوب کردن حریف استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد هدف توییت جنجالی باشگاه تاتنهام اشاره به این بوده که در بازی خانگی فردا، تاتنهام حریف فرانسوی‌اش را با اقتدار شکست خواهد داد.

بعد از گذشت دقایقی از انتشار توییت باشگاه، موجی از اعتراض‌ها آغاز شد. علاوه‌بر هواداران مارسی و فرانسوی‌ها که از تاتنهام عصبانی بودند بسیاری از کاربران انگلیسی و حتی هواداران تاتنهام هم این شوخی را نامناسب تشخیص داده و معتقد بودند اصول اخلاق ورزشی و جوانمردی را زیر پا گذاشته است.

در نهایت حساب توییتر باشگاه تاتنهام در مقابل اعتراض‌ها کوتاه آمد و بعد از حذف توییت جنجالی‌اش به جای آن توییت جدیدی منتشر کرد که تنها عکسی از هری کین را شامل می‌شود.

1742615

دیدگاه‌ها