کد خبر : 1842480 | 15 شهریور 1401 ساعت 22:07 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیام پوگبا بعد از جراحی؛ از نظر روحی خوبم!

پل پوگبا که تاخیر در عمل جراحی زانویش با انتقاد شدید باشگاه یوونتوس مواجه شده بعد از این جراحی پیامی منتشر کرد و گفت شرایط روحی مناسبی دارد.

پیام پوگبا بعد از جراحی؛ از نظر روحی خوبم!

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در روزهای اخیر به دلیل تاخیر در پذیرفتن عمل جراحی روی زانویش جنجالی شده بود. به نظر می‌رسد جنجال‌های این بازیکن جدید یوونتوس تمامی ندارد. درست در روزهایی که او به دلیل درگیری رسانه‌ای با برادرش سرخط رسانه‌ها است به دلیل موافقت دیرهنگام با جراحی زانوی مصدومش با انتقاد شدید باشگاه یوونتوس مواجه شد.

پل پوگبا اما دیروز تحت جراحی قرار گرفت و امروز با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از سلامت خود به هوادارانش خبر داد و از آنها به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد.

پوگبا با اشاره ضمنی به تنش‌های اخیر در رابطه با تهدیدهای رسانه‌‌ای و افشاگری‌های برادرش خطاب به هواداران گفت از نظر روحی شرایط مناسبی دارد.

1742617

ستاره ملی‌پوش فرانسوی در جریان تمرین‌های پیش‌فصل از ناحیه مینسک زانو دچار آسیب‌دیدگی شد ولی برای اینکه شانس بازی در جام جهانی با پیراهن ملی فرانسه را از دست ندهد هر کاری از دستش ساخته بود کرد تا تحت عمل جراحی قرار نگیرد.

پوگبا با اصرار موافقت یوونتوس را به‌دست آورد تا به مدت پنج هفته به جای جراحی روش‌های مختلف درمانی را پشت سر بگذارد. روش‌هایی که نتیجه نداد تا او مجبور شود زانویش را به تیغ جراحی بسپارد.

هنوز مشخص نیست پوگبا تا چه تاریخی از میادین دور خواهد بود اما بعید به نظر می‌رسد که او بتواند به موقع به شرایط ایده‌آل برگردد تا در جام جهانی قطر با پیراهن فرانسه به میدان برود.

پوگبا امروز بعد از بیرون آمدن از عمل جراحی ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرد و به دو زبان فرانسوی و ایتالیایی از هوادارانش تشکر کرد. او در این پیام ویدویی گفت:" سلام به همه. امیدوارم حال‌تان خوب باشد. خدا را شکر عمل جراحی خوب پیش رفت. من خوب می‌شوم و خیلی زود برمی‌گردم. می‌خواهم از همه شما به‌خاطر پیام‌ها و حمایت‌هایتان تشکر کنم. بدانید که از نظر روحی شرایط خوبی دارم و بر خلاف مصدومیت و مشکلات دیگر خوب هستم".

دیدگاه‌ها