کد خبر : 1842497 | 15 شهریور 1401 ساعت 23:50 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: فقط می‌خواهید از حرف‌هایم تیتر دربیاورید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان می‌گوید لیورپول با حریف جوان و قدرتمندی روبرو است ولی فقط برای پیروزی به میدان می‌رود.

کلوپ: فقط می‌خواهید از حرف‌هایم تیتر دربیاورید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که فصل گذشته یکی از فینالیست‌های لیگ قهرمانان بود و جام را در فینالی دراماتیک به رئال مادرید واگذار کرد فردا شب فصل جدید این رقابتها را در شهر ناپول و دیدار با ناپولی آغاز خواهد کرد.

دیدار دو تیم در گروه A رقابتها در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا برگزار می‌شود و یورگن کلوپ می‌گوید تیمش شرایط خوبی دارد و برای پیروزی بازی خواهد کرد. کلوپ در مصاحبه خبری پیش از این بازی از سوالات خبرنگاران درباره شهر ناپل عصبانی شد و با آنها به بحث و جدل پرداخت.

1742651

مصدومین لیورپول و آمادگی جسمانی آرتور ملو
تیاگو به تمرینها برگشته و امروز برای دومین بار با بچه‌ها تمرین کرد و آماده است. درباره هندو، نتایج اسکن‌ها نشان داده که او بعد از فیفادِی می‌تواند به ترکیب برگردد. فابیو کاروالیو دوباره راه می‌رود و ممکن است برای هفته بعد آماده باشد هر چند هنوز مطمئن نیستیم.

آرتور ملو به تمرین و بازی کردن احتیاج دارد چرا که مدتی با تیم سابقش تمرین نمی‌کرد. آیا او می‌تواند چند دقیقه بازی کند؟ بله. آیا می‌تواند یک بازی کامل در میدان باشد؟ نه.

دو شکست قبلی مقابل ناپولی
ما هیچوقت ناپولی را نبرده‌ایم ولی هر بار که با ناپولی در مرحله گروهی همگروه بودیم موفق شدیم به فینال برسیم. فکر کنم دو بار این اتفاق افتاده؛ یک بار که با دورتموند این اتفاق برایم افتاد. ولی باید بهتر از سه بازی قبلی‌مان بازی کنیم.

شرایط ناپولی
آنها تیم جوانی هستند که کیفیت بالایی دارند. مطمئن نیستم ولی در گذشته نه چندان دور شاهد بودیم که شرایط پرتنشی در ناپولی پیش آمد که بازیکنانش اعتصاب کردند ولی حالا دوباره آرامش به تیم برگشته.

بازی در شهر ناپل
شما هم فقط دنبال تیتر هستید! فکر می‌کنید ناپل شهر خطرناکی است؟ اینطور نگاه نکنید، منظورم را خوب متوجه شدید. من برای این به اینجا نیامده‌ام که تیتر در اختیار شما بگذارم.

دیدگاه‌ها