کد خبر : 1842498 | 16 شهریور 1401 ساعت 00:00 | 5.6K بازدید | 8 دیدگاه

ناگلزمان: بایرن در هر شرایطی مدعی چمپیونزلیگ است

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فردای تیمش با اینتر در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن همیشه و در هر شرایطی مدعی قهرمانی در اروپا است.

ناگلزمان: بایرن در هر شرایطی مدعی چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در اولین بازی خود در گروه C لیگ قهرمانان که به گروه مرگ معروف است در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف اینتر می‌رود. یولیان ناگلزمان در آستانه این بازی دشوار خارج از خانه می‌گوید با اینکه اینتر تیمی خوب و قدرتمند است ولی بازیکنانش نگران نیستند چرا که می‌دانند بایرن مونیخ همیشه و در هر شرایطی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

1742654

اولین بازی در لیگ قهرمانان
چمپیونزلیگ همیشه شرایط خاصی دارد. من تا بحال هرگز به عنوان مربی به سن‌سیرو نرفته‌ام و بی‌صبرانه منتظر این بازی و استادیوم سن‌سیرو هستم. ما یک بازی مهم در پیش داریم. شروع خوب برای ما واقعا مهم است. ولی مطمئن هستم که فردا خوب کار خواهیم کرد.

ترکیب بایرن در بازی با اینتر
درباره چند نفر تصمیم گرفته‌ام ولی لیست یازده نفره هنوز تکمیل نیست. ما بازیکنانی هم‌سطح داریم و بنابراین می‌توانیم آنها را جابجا کنیم بدون اینکه عملکرد تیم کاهش پیدا کند. لئون گورتزکا یکی از نامزدهای حضور در میدان به عنوان بازیکن فیکس است با اینکه او مدتها مصدوم بوده و هنوز با تیم خیلی تمرین نکرده.

بایرن مدعی فتح چمپیونزلیگ؟
بایرن مونیخ باید همیشه برای قهرمانی در چمپیونزلیگ مدعی باشد. باشگاهی به این بزرگی و با این تاریخ حتما باید همیشه به دنبال قهرمانی باشد و خودش را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اروپا بداند.

انتظار از سادیو مانه در لیگ قهرمانان
انتظارم این است که سادیو تجربه‌اش را به تیم منتقل کند، گل بزند، پاس گل بدهد و با درخشش در زمین، تیم را رهبری کند. او از آن دسته بازیکن‌ها نیست که با صدای بلند و سر و صدا تیم را هدایت کند ولی به عنوان یک فوتبالیست باشخصیت می‌تواند دیگر بازیکنان را تحت تاثیر قرار بدهد و نقش رهبری را به عهده بگیرد. اگر مانه فردا مثل همیشه بازی کند ما کاملا راضی خواهیم بود.

شرایط اینتر
اینتر تیم خیلی باتجربه‌ای است. آنها مربی خیلی خوبی دارند و بازیکنان‌شان از نظر تکنیک فردی عالی هستند. روملو لوکاکو مهاجمی مهم است و نبودش در بازی فردا حس خواهد شد. آنها در خط میانی سه نوع بازیکن دارند. اینتر گاهی عقب می‌کشد و در عمق دفاع می‌کند و گاهی هم جلو می‌آید و دفاع را از نزدیک به دروازه حریف شروع می‌کند.

دیدگاه‌ها