کد خبر : 1842512 | 16 شهریور 1401 ساعت 01:22 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

میلان 1-1 سالزبورگ؛ روسونری باز هم در CL پیروز نشد

میلان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان در یک بازی خارج از خانه به مصاف سالزبورگ رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد.

میلان 1-1 سالزبورگ؛ روسونری باز هم در CL پیروز نشد

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه ردبول آرنای شهر سالزبورگ در اتریش میزبان میلان بود تا دومین بازی گروه E لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود. میلان به عنوان قهرمان ایتالیا امیدوار است از این گروه صعود کند. شکست چلسی در دیدار اول این گروه مقابل دیناموزاگرب باعث شده بود میلان احساس کند در صورت پیروزی در این مسابقه شانس بالایی برای صعود خواهد داشت.

در آغاز بازی دو تیم نمایش قابل قبولی نداشتند و تا گذشت بیست دقیقه از شروع مسابقه عملا هیچ تهدیدی روی دو دروازه ایجاد نشد و روند بازی به شکلی متعادل پیش می‌رفت. در ادامه هم حملاتی نصفه و نیمه از طرف دو تیم روی دروازه‌ها صورت گرفت که حاصلی نداشت. اما در دقیقه 28 نوا اوکافور، مهاجم سوئیسی سالزبورگ، گلی تماشایی به ثمر رساند تا میلان را شوکه کند.

فرناندو، مهاجم برزیلی سالزبورگ، در بیرون محوطه جریمه توپ را از بن‌ناصر دزدید و پاس دقیقی به اوکافور داد که در محوطه جریمه حضور داشت. او توپ را به زیبایی از میان پاهای کالولو عبور داد و سپس با مایگنان، سنگربان میلان، مواجه شد که از دروازه بیرون آمده و به سمت او حرکت می‌کند. اوکافور دومین لایی خود را به مایگنان زد تا دروازه روسونری باز شود.

1742729
1742730

در ادامه بازی در نیمه اول میلان حملات زهرداری روی دروازه سالزبورگ نداشت اما در دقیقه 40 ورق برگشت و میلان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. رافائل لیائو که تا این دقیقه بازی آرامی را پشت سر گذاشته بود سرانجام اندک فضایی بدست آورد تا بتواند خودش را نشان بدهد. این وینگر پرتغالی با توپ به جلو حرکت کرد و به درون محوطه جریمه سالزبورگ رسید تا توپ را به سالمکرز برساند. این وینگر بلژیکی توپ را با یک ضرب کنترل کرد و ضربه‌ای دقیق شلیک کرد. ژیرو با دیدی عالی از روی توپ پرید تا شوت سالمکرز وارد دروازه سالزبورگ شود.

1742731
1742735

سالزبورگ که بازی را با قدرت بیشتر از میلان شروع کرده و روسونری را غافلگیر کرده بود در نهایت نتوانست دوام بیاورد و میلان با گلی که در دقایق پایانی این نیمه به ثمر رساند جهت بازی را تغییر داد. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

1742737

در نیمه دوم هم درست مثل نیمه اول سالزبورگ بازی را بهتر از میلان آغاز کرد و در همان ده دقیقه اول اتریشی‌ها دو فرصت گلزنی بدست آوردند که هر دو بار ضربات فرناندو به بیرون رفت. پیولی که مشخص بود از عملکرد تیم خود راضی نیست دست به چند تعویض زد و ژیرو، بن‌ناصر و کالابریا را بیرون کشید. بعد از این تعویض‌ها هم تغییری در جریان بازی دیده نشد و اوریگی نزدیک بود روی یک سانتر دروازه میلان را با گل به خودی باز کند.

1742734

کم کم میلانی‌ها سوار بازی شدند و در دقیقه 70 توسط اوریگی فرصت گلزنی بدست آوردند که به گل تبدیل نشد. اما میلانی‌ها همچنان تیم برتر میدان نبودند و به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف چند سال گذشته آنها در چمپیونزلیگ امسال هم تداوم دارد. میلانی‌ها از 9 مسابقه قبلی‌شان در لیگ قهرمانان تنها یک پیروزی بدست آوردند و به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشتند تا با روحیه بیشتری به رقابتها ادامه دهند.

در دقایق باقی‌مانده اما تنها نکته بازی فرصتی بود که اوریگی در اختیار براهیم دیاز، مهاجم تازه‌نفس میلان گذاشت اما دروازه‌بان سالزبورگ توپ را مهار کرد تا آخرین فرصت شاگردان پیولی برای به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش هم از دست برود. بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها