کد خبر : 1842534 | 16 شهریور 1401 ساعت 09:55 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

شب پرحاشیه هواداران یووه در پاریس (عکس)

هواداران یوونتوس شب پُرحاشیه‌ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس رقم زدند.

شب پرحاشیه هواداران یووه در پاریس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته برای برگزاری اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرد. 
این بازی با شکست 1-2 تیم مکس آلگری به پایان رسید و دیداری پر برخورد و جذاب بود اما یکی از جنجال‌های اصلی رخ داده در این بازی مربوط به اتفاقات روی سکوها بود. 
تصاویر منتشر شده از هواداران یوونتوس که برای تماشای این بازی از نزدیک به پاریس سفر کرده بودن نشان می‌دهد که آنها رفتار چندان درستی روی سکوهایی که به تماشاگران تیم مهمان تعلق داشت نشان ندادند. 
در این تصاویر مشخص است که بعضی از هواداران این باشگاه ایتالیایی در حالی رو به هواداران تیم رقیب ایستاده‌اند که از علامت‌های خاص سلام نازی رو به آن‌ها استفاده می‌کنند. 

1742777
تعدادی از آن‌ها نیز با استفاده از ادای میمون و در آوردن صدای این حیوان اقدام به رفتارهای نژادپرستانه علیه تماشاگران حریف و همچنین بازیکنان پاری سن ژرمن کردند. 
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ورزشی اروپا از این اتفاقات ابراز ناراحتی کردند و نسبت به رایج شدن بعضی از آن‌ها در  ورزشگاه‌های فوتبال هشدار دادند. 

1742778
پیش از این در ماه آوریل، زمانی که اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی قرار گرفته بود نیز چنین اتفاقاتی از سوی تماشاگران این تیم دیده شد و آن‌ها به همین دلیل با جریمه‌هایی روبرو شدند. به نظر می‌رسد که این بار نیز حرکات تماشاگران یوونتوس از چشم کمیته انضباطی یوفا دور نماند.

دیدگاه‌ها