کد خبر : 1842543 | 16 شهریور 1401 ساعت 10:54 | 6.2K بازدید | 8 دیدگاه

برخی کارشناسان می‌خواهند معروف شوند!

ناصری: مهاجم استقلال با تمام توان به سرم ضربه زد

دروازه‌بان پیکان معتقد است که پیمان بابایی روی او خطای واضح انجام داده و گل استقلال به درستی مردود اعلام شد.

ناصری: مهاجم استقلال با تمام توان به سرم ضربه زد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حواشی دیدار استقلال و پیکان به مردود شدن گل آبی‌ها برمی‌گشت. در این صحنه محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان و پیمان بابایی، مهاجم استقلال با هم برخورد کردند که داور این صحنه را خطای بابایی تشخیص داد. بعد از بازی با توجه به انتشار تصاویری از چانه شکافته شده بابایی، برخی اعتقاد داشتند که داور اشتباه کرده و گل سالم بوده است.

در چنین شرایطی محمد ناصری، دروازه‌بان پیکانی‌ها که تصاویری از آثار مصدومیت روی سر او نیز از سوی باشگاهش منتشر شده اعتقاد دارد بابایی صددرصد روی او خطا کرده است.

ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شرایط مسابقه بیان کرد:‌«ما بازی منطقی و خوبی را انجام دادیم. فکر می‌کنم عملکردمان خوب بود و حتی روی چند صحنه موقعیت گل داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. البته که استقلال هم فرصت‌هایی داشت اما به هر حال فکر می‌کنم عملکرد مناسبی را در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران و تیم قهرمان فصل گذشته به نمایش گذاشتیم.»

1742800

دروازه‌بان پیکان درباره انتقادهایی که از نحوه بازی تیمش انجام شده، گفت: «این حرف‌ها درست نیست. ما یک تیم جوان و کم‌هزینه هستیم که اگر هزینه‌های ما را با استقلال مقایسه کنید اتفاقات خوبی نمی‌افتد. به هر حال استقلال یک تیم بزرگ است و هوادارانش توقع دارند اما درست نیست حالا که نتوانسته‌اند از پس بازی بر بیایند و امتیاز از دست داده‌اند، این‌گونه تیم جوان ما را تخریب کنند. کادرفنی ما بر اساس داشته‌های‌مان ترکیب را می‌چیند و استراتژی تعیین می‌کند، خوب است که حریفان به تیم خوب و جوان پیکان احترام بگذارند.»

او درباره صحنه برخوردش با پیمان بابایی و مردود شدن گل استقلال گفت:«در آن صحنه مهاجم استقلال با تمام توان به سر من ضربه زد و صددرصد خطا به درستی گرفته شد. دوربینی که پشت دروازه قرار داشت به خوبی تصاویر را ثبت کرده و آن‌قدر صحنه واضح است که نیازی به توضیح من نیست. اثر ضربه مهاجم استقلال هنوز روی سر من است و هنوز هم از شدت ضربه احساس درد می‌کنم.»

1742801

ناصری درباره اینکه برخی کارشناسان اعلام کرده‌اند گل استقلال صحیح بود، افزود:‌«بازی با تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس این مسائل را هم دارد! متاسفانه برخی کارشناسان داوری می‌خواهند معروف شوند و با اظهارنظر به سود تیم‌های پُرهوادار سعی می‌کنند تا خود را نشان دهند. در صورتی‌که این رفتارها واقعا صحیح نیست. فکر می‌کنم خطای مهاجم استقلال روی من کاملا واضح بود و حرف دیگری باقی نمی‌ماند.»

دروازه‌بان پیکان در پایان گفت: «خوشحالیم که قهرمان فصل گذشته را متوقف کردیم اما اتفاقات بازی با استقلال دیگر برای ما تمام شد و از حالا به فکر دیدار با گل‌گهر هستیم. باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم و انشاالله که روند خوب‌مان را ادامه بدهیم و در مسابقه هفته ششم هم با موفقیت زمین بازی را ترک کنیم.»

1742802

دیدگاه‌ها