کد خبر : 1842574 | 16 شهریور 1401 ساعت 12:32 | 31.3K بازدید | 12 دیدگاه

خوشحالی هواداران رئال: بترسید! هازارد برگشته است

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، ستاره این تیم در جریان پیروزی برابر سلتیک بود.

خوشحالی هواداران رئال: بترسید! هازارد برگشته است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در اولین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف سلتیک رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
کریم بنزما در نیمه اول این بازی دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت تا هازارد جای او را در ترکیب این تیم بگیرد. 
این بازیکن بلژیکی از زمان حضور در سانتیاگو برنابئو نتوانست درخشش در چلسی را تکرار کند و مصدومیت‌های متعدد روزهای سختی را برای او و همچنان رئال مادرید رقم زد. 
او این فصل در جریان بازی برابر سلتاویگو به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و بنزما پنالتی را در اختیار او قرار داد تا با گل کردن آن به نوعی به هم تیمی‌اش روحیه بدهد اما هازارد این پنالتی را از دست داد تا شرایط باز هم برای او دشوار شود. 
اما این ستاره سابق چلسی شب گذشته توانست بالاخره توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. او یک پاس گل برای لوکا مودریچ ارسال کرد و یک گل نیز روی سانتر دنی کارواخال به ثمر رساند. 

1742725
هواداران رئال مادرید که در طول این مدت همیشه به بازگشت این بازیکن به روزهای اوج امیدوار بودند، با ابراز خوشحالی از این نمایش به تمجید از او در شبکه‌های اجتماعی روی آوردند. 
یکی از آنها در توییترش نوشت:« اجازه دهید عذرخواهی‌های‌ شما به اندازه بی‌احترامی‌هایی که به او کردید بلند و رسا باشد. ادن هازارد برگشته است!»
کاربر دیگری اظهار داشت:« هازارد امشب واقعا فوق‌العاده ظاهر شد و شاید واقعا بتواند فصل خوبی در پیش داشته باشد.»
یکی از هوداران رئال نوشت:« هازارد برگشته است، بترسید! بسیار بترسید!»
یکی از علاقه‌مندان به این بازیکن اضافه کرد:«این همان هازارد قدیمی بود. اشک در چشمانم حلقه بسته است. همه او را دوست دارند و همین نکته کافی است.»

دیدگاه‌ها