کد خبر : 1842582 | 16 شهریور 1401 ساعت 12:56 | 44.1K بازدید | 4 دیدگاه

درگیری ستاره‌ها در زمین؛ چلسی در اوج بحران

ریس جیمز و حکیم زیاش، دو بازیکن چلسی، در جریان دیدار برابر دینامو زاگرب، در زمین با هم بحث و مشاجره کردند.

درگیری ستاره‌ها در زمین؛ چلسی در اوج بحران

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف دینامو زاگرب رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
شاگردان توماس توخل در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده‌اند و عملکرد ضعیف این تیم باعث شده است که انتقادهای بسیاری از بازیکنان و کادر فنی این تیم صورت بگیرد. 
یکی از اتفاقات عجیبی که در بازی شب گذشته رخ داد، درگیری لفظی و مشاجره ریس جیمز و زیاش در جریان بازی و پس از یک ضربه آزاد دیرهنگام بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

در دقیقه 96 و در حالی‌که لحظاتی بیشتر تا پایان بازی باقی نمانده بود، یک ضربه آزاد به سود چلسی اعلام شد و آن‌ها این فرصت را داشتند که دروازه حریف را باز کنند و بازی را به تساوی بکشند. 

1742866
زیاش که پیش از این یک ضربه آزاد را خراب کرده بود، تصمیم گرفت که بار دیگر شخصا پشت این ضربه قرار بگیرد تا بتواند از آن استفاده کند اما این اتفاق رخ نداد و او باز هم موفق نشد از این موقعیت استفاده کند. 

در این لحظه بود که جیمز از این اتفاق عصبانی شد و شروع به مشاجره با این بازیکن مراکشی کرد تا نشان دهد که از عملکرد او به هیچ‌وجه راضی نیست. زیاش نیز در مقابل به این اعتراض واکنش نشان داد و با گرفتن دستش جلوی دهانش، پاسخ این هم تیمی‌اش را داد. 

1742867
بسیاری از رسانه‌های اروپایی با انتشار تصاویر مربوط به این درگیری لفظی، مدعی شدند که این اتفاق در واقع نشانه‌ای از ورود چلسی به بحران و خارج شدن کنترل تیم از دست توخل است.

دیدگاه‌ها