کد خبر : 1842600 | 16 شهریور 1401 ساعت 14:23 | 14.2K بازدید | 15 دیدگاه

امیدوارم بارسا را متوقف کنیم

مربی ویکتوریا: بارسلونا قدرتمندتر از بایرن و اینتر است

میکال بیلک، مربی ویکتوریا پلژن، معتقد است که بارسا تیمی بهتر از بایرن و اینتر است و شانس بیشتری برای صدرنشینی و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارد.

مربی ویکتوریا: بارسلونا قدرتمندتر از بایرن و اینتر است

به گزارش "ورزش سه"، ویکتوریا پلژن که توانسته به دور گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا کند، امشب در اولین بازی خود باید برابر بارسا به میدان برود. دیداری که در نوکمپ برگزار خواهد شد و میزبان شانس اول پیروزی است.

1741892

میکال بیلک، مربی ویکتوریا پلژن، در نشست خبری خود گفت:« حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان یک افتخار بزرگ است و بسیار خوشحالیم. سال 1991 زمانی که بازیکن بتیس بودم، در نوکمپ برابر بارسا بازی کردم و برای من شبی فراموش نشدنی بود. معتقدم بارسلونا در گروه ما بهترین تیم است و شانس اول صعود خواهد بود هرچند بایرن و اینتر نیز حریفانی بزرگ و سرسخت هستند.»

1742152

بیلک ادامه داد:« ما به خوبی می دانیم بارسا به چه سبکی بازی می کند. آنها دوست دارند توپ و میدان را در اختیار داشته باشند و ما هم می دانیم که چگونه برابر بارسا بازی کنیم. در لیگ جمهوری چک ما بی رقیب هستیم ولی اینجا شرایط فرق می کند. 34 بازی است که شکست نخورده ایم و دوست دارم پس از مصاف با بارسا، این رکورد به 35 بازی برسد. تساوی بدون گل را ترجیح می دهم هرچند می دانم که بارسا با روبرت لواندوفسکی، شانس بالایی برای رسیدن به گل خواهد داشت. فصل قبل هم بارسا در بیشتر بازی ها تیم مسلط زمین بود ولی مهاجمی مثل لواندوفسکی نداشتند. او واقعا بازیکنی تعیین کننده است و باید مهارش کنیم.»

دیدگاه‌ها