کد خبر : 1842606 | 16 شهریور 1401 ساعت 15:22 | 25.4K بازدید | 20 دیدگاه

رئیس لالیگا: شوامنی سرنوشت‌سازتر از لواندوفسکی است!

خاویر تباس، رئیس لالیگا معتقد است که اورلین شوامنی در فصل جاری می تواند سرنوشت‌سازتر از روبرت لواندوفسکی باشد.

رئیس لالیگا: شوامنی سرنوشت‌سازتر از لواندوفسکی است!

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات تابستانی تمام شد و تیم های لیگ برتر انگلیس رکوردی جدید برای خرید بازیکن ثبت کردند. بیش از دو میلیارد یورو برای خرید بازیکن در لیگ برتر هزینه شد در حالی که این رقم در لالیگا بسیار پایین تر بود. بسیاری معتقدند لیگ برتر جذاب تر و باکیفیت تر از لالیگاست اما خاویر تباس، رئیس لالیگا، با این نظر موافق نیست.

1742889

او به خبرنگاران گفت:« لالیگا را همیشه دست کم می‌گیرند. به خصوص در اسپانیا این مساله مشهود است اما گاهی فراموش می کنیم که انگلیس دو برابر اسپانیا جمعیت دارد و نباید 21 میلیون بیننده فوتبال در این کشور را با 9 میلیون بیننده در اسپانیا مقایسه کرد. طبیعی است که حق پخش تلویزیونی در انگلیس بیشتر باشد و باشگاه‌های‌شان پول بیشتری داشته باشند. ما با بوندسلیگا تقریبا در یک جایگاهیم ولی در آلمان نگران اختلاف زیاد با لیگ برتر نیستند.»

1739811

وقتی از تباس در مورد مقایسه کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی سوال شد، او پاسخ جالبی داد. تباس گفت:« همه می دانید که من هوادار رئال هستم و طبیعی است که کریم بنزما را به لواندوفسکی ترجیح بدهم.»

1741907

تباس به این هم کفایت نکرد و اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی جدید رئال، را بازیکنی تعیین‌کننده‌تر از ستاره لهستانی بارسا دانست:« رئال کاسمیرو را از دست داده و حالا شوامنی جای او را پر کرده است. به نظر من او ستاره بزرگی خواهد شد و در همین چند بازی ارزش خود را نشان داده است. من اعتقاد دارم فصل جاری شوامنی سرنوشت‌سازتر از لواندوفسکی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها