کد خبر : 1842612 | 16 شهریور 1401 ساعت 15:55 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

در کار مربی دخالت نمی‌کنم

هرگز به سیمئونه نگفته‌ام به گریزمان بازی ندهد

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، شایعات در مورد آنتوان گریزمان را تکذیب کرد و گفت که به دیه‌گو سیمئونه دستور نداده تا ستاره فرانسوی را از ترکیب اصلی خارج کند.

هرگز به سیمئونه نگفته‌ام به گریزمان بازی ندهد

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در هر چهار بازی اتلتیکو در لالیگا از دقیقه 60 به بعد وارد زمین شده و بسیاری معتقدند این نمی تواند تصادفی باشد. او در آخرین دقایق نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسا با قراردادی دو ساله و قرضی به اتلتیکو برگشت.

1738143

گریزمان اگر فصل جاری در 50 درصد بازی های اتلتیکو، 45 دقیقه یا بیشتر بازی کند، بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی‌اش فعال خواهد شد. گفته می شود باشگاه به دیه‌گو سیمئونه فشار آورده تا به گریزمان کمتر از 45 دقیقه بازی بدهد. مذاکرات اتلتیکو و بارسا برای کاهش بند خرید دائمی گریزمان نتیجه نداده و اتلتیکو هم به این شکل واکنش نشان داده است.

1742926

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، در مصاحبه با نشریه آاس و در واکنش به این گمانه زنی ها در مورد گریزمان گفت:« آنتوان بازیکن اتلتیکو است و او را کاملا شاد و خوشحال می بینم. از اینکه او را در اختیار داریم بسیار خوشحالیم. او انسانی دوست داشتنی و یک فوتبالیست بزرگ است و رابطه ای صمیمانه با یکدیگر داریم.»

سرزو ادامه داد:« من اصلا در کار مربی دخالت نمی کنم. هرگز به سیمئونه نگفته ام که بازیکنی خاص را در ترکیب قرار بدهد و به بازیکنی دیگر میدان ندهد. در حال حاضر ژوائو فلیکس و آلوارو موراتا مهاجمان مدنظر سیمئونه هستند و ممکن است در 80 درصد بازی ها در ترکیب ثابت باشند. قطعا گریزمان این شانس را دارد تا شرایط را به سود خود عوض کند. این شایعات صحت ندارند.»

دیدگاه‌ها