کد خبر : 1842620 | 16 شهریور 1401 ساعت 16:40 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

رویارویی جذاب با مهدی طارمی

قطعی؛ یان اوبلاک به بازی با پورتو رسید

یان اوبلاک که در بازی شنبه گذشته اتلتیکو مادرید برابر رئال سوسیداد مصدوم شده بود، در نهایت توانست خود را به بازی امشب برابر پورتو برساند.

قطعی؛ یان اوبلاک به بازی با پورتو رسید

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید شنبه گذشته در زمین رئال سوسیداد با تساوی 1-1 متوقف شد. خبر بدتر برای اتلتیکو مصدومیت یان اوبلاک بود. گلر اسلوونیایی اتلتیکو دقیقه 76 بازی از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و دقیقه 85 اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست و جای خود را به ایوو گربیچ، دروازه‌بان ذخیره اتلتیکو، داد.

1741853

دقیقه 76 بود که عمر صادق، مهاجم جدید سوسیداد، موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند ولی گل مردود اعلام شد. در همین صحنه یان اوبلاک که قصد داشت مانع گلزنی صادق شود، با رینیلدو، مدافع اتلتیکو، برخورد کرد و از ناحیه کشاله ران مصدوم شد. او به بازی برگشت ولی دقیقه 85 تعویض شد. در ابتدا اعلام شد که مصدومیت او جدی است ولی اوبلاک دیروز در تمرین اتلتیکو حاضر شد و هرچند انفرادی کار کرد ولی در نهایت نام او وارد فهرست بازی امشب برابر پورتو شد.

1742943

 طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی، اوبلاک مشکلی برای بازی مقابل پورتو ندارد و در ترکیب ثابت خواهد بود. به این‌ترتیب می‌توانیم شاهد رویارویی جذاب او برابر مهدی طارمی باشیم.

1742942

غایبان اتلتیکو برابر پورتو، سرخیو رگیلون، ماتئوس کُنیا، فلیپه و استفان ساویچ هستند، ضمن اینکه توماس لمار با بهبودی مصدومیتش توانست به این بازی برسد.

دیدگاه‌ها