کد خبر : 1842641 | 16 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

بارسا: دروغ است؛ لاپورتا با پیکه مشکل ندارد

بعد از انتشار شایعاتی درباره مخالفت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با خرید بخشی از مجموعه رسانه‌ای باشگاه توسط شرکت متعلق به جرارد پیکه، بلوگرانا با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

بارسا: دروغ است؛ لاپورتا با پیکه مشکل ندارد

به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح خبری در اسپانیا منتشر شد که به موجی از شایعات درباره روابط سرد بین خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، و جرارد پیکه، ستاره بارسا، دامن زد. این خبر مدعی بود جرارد پیکه به‌واسطه یکی از شرکت‌هایش، خواهان خرید بخشی از بازوی رسانه‌ای باشگاه موسوم به «بارسا استودیوز» شده اما درخواست او توسط خوان لاپورتا وتو شده است.

1742984

بارسا استودیوز مجموعه‌ای متعلق به باشگاه بارسلونا است که وظیفه تامین محتوای صوتی-تصویری برای تلویزیون بارسا و اکانت‌های رسمی باشگاه در شبکه‌های اجتماعی را بر عهده دارد.

بارسلونا برای پایان دادن به شایعات درباره اختلاف بین لاپورتا و پیکه دقایقی پیش یک بیانیه رسمی منتشر کرد و این خبر را جعلی دانست.

1742983

در بیانیه باشگاه بارسا چنین آمده است:" با توجه به آنچه امروز در روزنامه Ara با عنوان مخالفت لاپورتا با خرید بارسا استودیوز توسط پیکه منتشر شده بود باشگاه بارسلونا این خبر را اساسا تکذیب می‌کند. رئیس باشگاه هرگز از جرارد پیکه یا شرکتی متعلق به او هیچ درخواستی برای خرید بارسا استودیوز دریافت نکرده است. بارسلونا از انتشار چنین خبرهایی ابراز تاسف می‌کند و هدف آنها را خدشه وارد کردن به اعتبار و آبروی ورزشکاران بارسلونا می‌داند".

دیدگاه‌ها