کد خبر : 1842642 | 16 شهریور 1401 ساعت 19:27 | 35.5K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان جدید قلعه‌نویی رونمایی شد(عکس)

امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی گل‌گهر را به دروازه‌بان تیمش بدهد.

کاپیتان جدید قلعه‌نویی رونمایی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در ادامه روند شکست‌ناپذیری و خوب خود که طی ۱۴ مسابقه اخیرش با بهره‌مندی از محسن فروزان درون دروازه هیچ باختی نداشته، در دیدار قبلی خود نیز توانست برابر ملوان انزلی به برتری یک بر صفر دست پیدا کند و سه امتیاز را بگیرد.

محسن فروزان که سال گذشته پس از تجربه قهرمانی جام حذفی از فولاد خوزستان جدا شد و گل‌گهر سیرجان را انتخاب کرد، در فصل گذشته ۲۶ بازی برای تیمش انجام داد که در ۱۳ مسابقه کلین‌شیت داشت و در لیگ بیست و دوم نیز توانسته روند خوب خود را ادامه بدهد و هیچ باختی همراه تیمش متحمل نشود.

این دروازه‌بان با تجربه جدا از نمایش خوب و مقاومت ۹۰ دقیقه‌ای مقابل ملوان انزلی که در نهایت منجر به گل لحظات پایانی و برتری گل‌گهر شد، یک اتفاق ویژه را هم در این مسابقه تجربه کرد و رهبر داخل زمین تیمش بود.

امیر قلعه‌نویی در غیاب مهره‌هایی مثل مهران گلزاری و امین پورعلی، تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی تیمش را به محسن فروزان که یکی از مهره‌های باتجربه تیمش به حساب می‌آید و سابقه حضور در تیم ملی و استقلال را دارد، بدهد تا این گلر شرایط جدیدی را در گل‌گهر و تیمی که محبوبیت خاصی نزد هوادارانش دارد، به‌دست بیاورد.

1742985

دیدگاه‌ها