کد خبر : 1842648 | 16 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 41.2K بازدید | 3 دیدگاه

سرپیچی فوفانا از دستور سکوت؛ خداحافظ مربی

با وجود درخواست باشگاه چلسی از بازیکنانش برای سکوت کردن درباره اخراج توماس توخل، وسلی فوفانا تنها بازیکنی است که تا این لحظه در شبکه‌های اجتماعی به مربی آلمانی ادای احترام کرده.

سرپیچی فوفانا از دستور سکوت؛ خداحافظ مربی

به گزارش "ورزش سه"، اخراج ناگهانی توماس توخل توسط چلسی بعد از شکست 1-0 مقابل دیناموزاگرب، باشگاه انگلیسی را در شوک فرو برده است. درحالی‌که تمامی بازیکنان چلسی طبق دستور باشگاه در این‌باره سکوت کرده‌اند تنها بازیکنی که این سکوت را شکسته کسی است که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به استمفوردبریج پیوست.

باشگاه چلسی بعد از شروع ضعیف تیمش در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر از توماس توخل ناراضی بود و شکست دیشب مقابل دینامو زاگرب کاسه صبر مدیران باشگاه را لبریز کرد تا سرمربی آلمانی اخراج شود.

امروز رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند چلسی از بازیکنانش خواسته است برای جلوگیری از افزایش جنجال‌ها تا اطلاع ثانوی هیچ موضع‌گیری‌ای درباره توخل یا سرمربی بعدی نداشته باشند. اما فوفانا که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از لستر به چلسی پیوست در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد تا به این‌ترتیب به سرمربی آلمانی ادای احترام کند.

1742995
عکسی که فوفانا در اینستاگرام منتشر کرد تا رابطه صمیمی‌اش با توماس توخل را نشان دهد.

به نظر می‌رسد مدافع فرانسوی چلسی به این‌ترتیب به تلاش‌هایی که توخل برای خرید او انجام داد جواب داده است. توخل امسال تابستان اصرار زیادی برای جذب وسلی فوفانا داشت تا در نهایت او با قراردادی 70 میلیون پوندی راهی استمفوردبریج شود و یکی از گران‌ترین مدافعین دنیا نام بگیرد.

دیدگاه‌ها