کد خبر : 1842651 | 16 شهریور 1401 ساعت 20:30 | 2.6K بازدید | 1 دیدگاه

مس شهربابک یک – شهرداری همدان صفر

لیگ یک؛ اولین پیروزی مس در فصل جدید

مس شهر بابک در یک بازی سخت و نفس گیر، با پنالتی‌ای که به دست آورد؛ تیم شهرداری همدان را یک بر صفر شکست داد و اولین پیروزی‌اش را جشن گرفت.

لیگ یک؛ اولین پیروزی مس در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در دو هفته ابتدایی نتایج متفاوتی کسب کرده بودند. مس شهر بابک از دو بازی تنها یک امتیاز اندوخته بود اما شهرداری همدان با یک پیروزی و یک تساوی 4 امتیاز به دست آورده بود. با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد امتیازات تصاحب شده از سوی مس شهر بابک و شهرداری همدان مساوی شد.

تلاش دو تیم در نیمه نخست گلی در بر نداشت. با شروع نیمه دوم تیم میزبان برای رسیدن به کسب سه امتیاز مسابقه چهره تهاجمی تری به خود گرفت و حملات این تیم سرانجام در دقیقه 68 جواب داد و داور به سود این تیم پنالتی اعلام کرد. حمدالله ابدام در دقیقه 68 بازی تیم مس شهر بابک را از شهرداری همدان پیش انداخت. در ادامه مسی ها بازی را به خوبی اداره کردند و در نهایت پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.

تیم شهرداری همدان بعد از گلی که در دقیقه 68 بازی دریافت کرد سه تعویض انجام داد تا شرایط بازی را تغییر دهد اما این تعویض ها تغییری در نتیجه بازی حاصل نکرد و حالا شهرداری همدان برای کسب امتیاز باید در هفته های آتی برنامه ریزی کند.

دیدگاه‌ها