کد خبر : 1842657 | 16 شهریور 1401 ساعت 21:12 | 8.3K بازدید | 5 دیدگاه

شمس آذر قزوین ۵ پارس جنوبی جم ۰

لیگ یک/ شمس آذر جشنواره گل به راه انداخت

شمس آذر قزوین سومین برد متوالی خود را در دیدار امشب رقم زد.

لیگ یک/ شمس آذر جشنواره گل به راه انداخت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مسابقات لیگ یک شمس آذر قزوین در خانه توانست میهمان خود پارس جنوبی جم را با ۵ گل شکست دهد. این سومین برد متوالی شمس آذر است که با توجه به نتایج سایر دیدارها آنها را صدرنشین جدول رقابت‌ها می‌کند.
نیمه اول در حالی سپری شد که دو تیم نمایشی تقریبا پایاپای ارائه دادند اما این تیم میزبان بود که دو مرتبه موفق به گلزنی شد. در دقیقه 37 حسین ابرقویی نژاد روی پاس احسان جودکی اولین گل بازی را به ثمر رساند و سه دقیقه بعد یعنی دقیقه 40 روی پاس وحید نعمتی برای علی اصغر اعرابی دومین گل هم زده شد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر پایان یابد.
در نیمه دوم و در حالی که تیم قزوینی بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بود، پوریا سرآبادانی در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی سومین گل این تیم را وارد دروازه پارس جنوبی جم کرد.
درست چهار دقیقه بعد علی اصغر اعرابی پاس چهارمین گل تیمش را برای محمد پاپی ارسال کرد تا در این بازی یک گل یک پاس گل به نام خود ثبت کرده باشد. پس از این گل بود که بازیکنان پارس جنوبی توانستند دو موقعیت بسیار خوب ایجاد کنند اما موفق به استفاده از آنها نشدند.
این پایان کار نبود و در دقیقه 65 امیر محمد نسایی که دقیقه یکم به بازی آمده بود توپ را به رحمان جعفری رساند تا این بازیکن حساب کار را 5 بر صفر کند.
البته این در حالی است که اگر یکی از گل های زده شده در نیمه اول توسط داور مردود اعلام نمی‌شد نتیجه بازی 6 بر صفر ثبت شده بود.

دیدگاه‌ها