کد خبر : 1842666 | 16 شهریور 1401 ساعت 22:01 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

سایپا 0 - خیبر 1؛

لیگ‌یک/کمالوند در اکباتان ترمز سایپا را کشید

تیم فوتبال خیبرخرم آباد موفق شد در حساس‌ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل سایپا در اکباتان به برتری دست پیدا کند.

لیگ‌یک/کمالوند در اکباتان ترمز سایپا را کشید

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که با محمود فکری شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول داشت و توانسته بود دو دیدار ابتدایی مقابل دریای بابل و سپس شهرداری در آستارا به برتری دست پیدا کند و با 6 امتیاز به صدر جدول رده بندی برود، با امیدواری زیادی به دیدار برابر خیبر خرم آبادی رسیده بود که از دو بازی ابتدایی فصل مقابل پارس جنوبی جم و فجرشهید سپاسی شیراز موفق به کسب دو تساوی شد؛ کمالوند به همین دلیل به‌شدت برای کسب پیروزی تحت فشار بود.

1743021
این مسابقه در نیمه اول بسیار فیزیکی دنبال شد و جنگ بازیکنان میانی دو تیم سبب شد تا تساوی بدون گل حاکم بشود. این روند در نیمه دوم هم ادامه داشت ولی در دقیقه 75 در پی اخراج رضا فرجی، بازیکن تیم فوتبال سایپا کار شاگردان محمود فکری سخت شد و 5 دقیقه بعد بود که مهرداد قنبری، بازیکن کهنه کار سبزپوشان خرم آبادی توانست با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه مهرداد بشاگردی را باز کند. در ادامه هم تلاش بازیکنان سایپا برای جبران گل خورده ثمری نداشت تا در پایان مسابقه سه امتیاز بازی به حساب تیم میهمان واریز شود.

1743022
با این باخت سایپا 6 امتیازی ماند تا رتبه چهارم را در پایان هفته سوم به نام خود بزند و از سوی دیگر خیبرخرم آباد که شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت 5 امتیازی شد و رتبه ششم را به نام خود زد.
در هفته آینده سایپا به جم می‌رود تا با پارس جنوبی مصاف بدهد و خیبر هم در خانه از مس شهر بابک پذیرایی خواهد کرد.

1743023

دیدگاه‌ها