کد خبر : 1842672 | 16 شهریور 1401 ساعت 23:27 | 14.1K بازدید | 8 دیدگاه

طارمی به دنبال گلزنی به اولین تیم اسپانیایی

ستاره ایرانی پورتو امیدوار است چهارمین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را برابر اتلتیکو مادرید بزند.

طارمی به دنبال گلزنی به اولین تیم اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه متروپولیتانو مقابل تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا قرار می‌گیرد.

مهدی طارمی که پنج شب قبل در هفته پنجم لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی مقابل ژیل ویسنته شد و در تمام مسابقات این فصل یکی از مهره‌های اصلی پورتو بوده، امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن ثابت تیمش در دیدار حساس اروپایی برابر اتلتیکو مادرید اسپانیا است.

ستاره ایرانی پورتو که طی دو فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا همراه با پورتو به میدان رفته و توانسته برابر تیم‌های لیورپول، چلسی و یوونتوس گلزنی کند و همچنین یک گل در لیگ اروپا برابر لاتزیو ایتالیا به ثمر رساند، امیدوار است در جدال امشب با اتلتیکو مادرید تجربه گلزنی برابر یک تیم اسپانیایی را هم به‌دست بیاورد.

مهدی طارمی سال گذشته در هر دو مسابقه رفت و برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بود که امشب هم از ابتدا برابر حریف اسپانیایی به میدان می‌رود.

یاران طارمی در گروه B لیگ قهرمانان اروپا باید با تیم‌های اتلتیکو مادرید اسپانیا، بایر لورکوزن آلمان و کلوب بروژ بلژیک رقابت کنند.

1743038

دیدگاه‌ها