کد خبر : 1842676 | 17 شهریور 1401 ساعت 00:10 | 15K بازدید | 20 دیدگاه

خط دفاعی فاجعه‌بار لیورپول؛ دو پنالتی در 18 دقیقه!

لیورپول در دقایق ابتدایی دیدار با ناپولی دو پنالتی به حریف داد که یکی از آنها به گل تبدیل شد و پنالتی دوم توسط آلیسون مهار شد.

خط دفاعی فاجعه‌بار لیورپول؛ دو پنالتی در 18 دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که امشب از دقایقی پیش در هفته اول لیگ قهرمانان در خانه ناپولی به مصاف این تیم رفته بازی را بد آغاز کرده و در هجده دقیقه اول دو پنالتی به حریف واگذار کرد که روی یکی از آنها دروازه‌اش را باز شده دید.

تنها پنج دقیقه از شروع مبارزه می‌گذشت که جیمز میلنر با یک خطای هند عجیب پنالتی را به ناپولی تقدیم کرد. روی یک پاس به عقب بازیکنان ناپولی به زلینسکی، او به سمت دروازه لیورپول شوت زد اما میلنر برای اینکه جلوی توپ را سد کند درست مثل یک دروازه‌بان با دست‌های باز موضع‌گیری کرد تا یک پنالتی واضح به سود ناپولی اعلام شود. پنالتی توسط زلینسکی به گل تبدیل شد.

1743048
1743049
میلنر آنقدر چندکاره است که حتی می‌تواند به‌عنوان دروازه‌بان بازی کند

سیزده دقیقه بعد لیورپولی‌ها پنالتی دیگری تقدیم ناپولی کردند و این بار شانس آوردند که با درخشش آلیسون گل دیگری دریافت نکردند. از این گذشته بخت با لیورپولی‌ها یار بود که در این صحنه 10 نفره نشدند. اوسیمن در یک درگیری با فن‌دایک در محوطه جریمه به زمین افتاد و صحنه آهسته نشان می‌داد که ستاره هلندی لیورپول پای او را لگد کرده است. داور ابتدا پنالتی نگرفت ولی بررسی VAR نشان داد که تصمیم درست پنالتی بوده است. اما آلیسون ضربه اوسیمن را مهار کرد تا اختلاف به دو گل تبدیل نشود.

1743050
1743051

لیورپول در ادامه نیمه اول در دقیقه 31 گل دیگری از ناپولی دریافت کرد که توسط آندره آنگوئیسا به ثمر رسید تا شروع بد لیورپول در این نیمه با شکست 2-0 ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها